نیوز سیتی!
28 دی 1402 - 09:47

پای کار آمدن ۱۶۰ تشکل ایثارگری برای صیانت از محیط زیست

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ازپای کار آمدن ۱۶۰ تشکل ایثارگری برای صیانت از محیط زیست خبر داد و گفت: محیط زیست به عنوان سرمایه‌ای اجتماعی و امانتی در اختیار نسل امروز است.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بابلسر، قاسم عزیززاده گرجی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری مازندران چهارشنبه‌شب در مراسم تجلیل از ایثارگران فعال محیط زیست با تاکید بر اینکه توجه به محیط زیست در آموزه های دینی، شرعی و قانون تاکیدهای فراوانی شده است، اظهار کرد: با توجه به حساسیت این مسئله تفاهمی میان بنیاد شهید و امور ایثارگردان استان با سازمان حفاظت از محیط زیست مازندران اتفاق افتاد که پیرو آن بیش از ۶۰ تشکل ایثارگری پای کارآمدند تا نسبت به صیانت این سرمایه ملی اقدام کنند.

وی با اشاره به اینکه شرط حل مسائل و مشکلات در هر زمینه ای، حضور مردم است،  افزود: هر جا مردم تصمیم گرفتند و اقدام به عمل کردند، کارهای بزرگی را رقم زدند مانند حضور مردم در انقلاب جمهوری اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، شکست همه گیری کرونا، فتنه ها و اغتشاشات سال های اخیر.

قاسم عزیززاده گرجی اضافه کرد: محیط زیست به عنوان سرمایه‌ای اجتماعی و امانتی در اختیار نسل امروز است که باید برای آیندگان صیانت و حفاظت شود.

وی ادامه داد: علی رغم ماموریت‌های ذاتی که ایثارگران دارند، امروز احساس کردند که باید به محیط زیست هم پرداخته شود.

معاون سیاسی استانداری مازندران گفت: امیدواریم ماموریت های معین شده برای توسعه محیط زیست پاک به کمک تشکل‌های ایثارگری و با همکاری مردم به نتیجه برسد.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1641627

مهمترین اخبار ایران و جهان: