نیوز سیتی!
09 بهمن 1402 - 17:20

دستگیری عامل تیراندازی نوشهر در کمتر از ۱۲ ساعت

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در کمتر ۱۲ ساعت در یکی از محلات این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر، موضوع شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

  به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس مازندران،علی‌اکبر درویشی فرمانده انتظامی نوشهر از دستگیری عامل تیراندازی در کمتر ۱۲ ساعت در یکی از محلات این  شهرستان خبر داد و اظهار کرد: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان نوشهر، موضوع شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: ماموران انتظامی پلیس امنیت و عمومی این فرماندهی با استفاده از شگردهای خاص پلیسی موفق به شناسایی عامل تیراندازی شدند و در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی قضائی در کمتر ۱۲ ساعت نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر تصریح کرد: متهم سابقه‌دار در بازجوی‌های انجام شده علت تیراندازی خود در مقابل درب منزل یکی از شهروندان را اختلافات قبلی مالی و ملکی با وی عنوان کرد.

درویشی با بیان اینکه در این زمینه یک دستگاه خودرو پژو و دو قبضه سلاح شکاری غیرمجاز نیز کشف و متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد، گروهی هنجارشکن امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

منبع: فارس
شناسه خبر: 1653627

مهمترین اخبار ایران و جهان: