نیوز سیتی!
12 دی 1402 - 08:09

رتبه 32 استان زنجان در وقوع جرایم

رئیس کل دادگستری استان زنجان گفت: استان زنجان به لحاظ برخورداری از مردم متدین و قانون‌مدار و تلاش مسئولان رتبه 32 کشوری را در وقوع جرایم دارد که بسیار ارزشمند است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان و به نقل از روابط‌عمومی دادگستری زنجان، حجت‌الاسلام علی فرجی برحق، در دومین جلسه کمیته تعاملی دادگستری کل استان با ضابطین، ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و شهید حاج‌قاسم سلیمانی و تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) اظهار داشت: استان زنجان به لحاظ برخورداری از مردم متدین و قانون‌مدار و تلاش مسئولان رتبه 32 کشوری را در وقوع جرایم دارد که بسیار ارزشمند است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با بیان اینکه  سرقت امنیت روانی جامعه را مخدوش می‌کند افزود: سخت‌گیری با سارقان حرفه‌ای در برقراری امنیت روانی جامعه بسیار مؤثر است.
وی اظهار کرد: سیاست کلی استان برخورد جدی با سارقان و مبارزه با سرقت است و ارفاقات قانونی برای همه محکومین  یکسان نیست و سارقان حرفه‌ای از این ارفاقات محروم‌اند. 
علی فرجی برحق با بیان اینکه بر اساس گزارش ضابطان برخی از سارقین در استان غیربومی و از سایر استان‌ها هستند، تأکید کرد:  برخورد جدی و سخت‌گیرانه با سارقان باعث خواهد شد تا سارقان از سایر استان‌ها در استان اقدام به سرقت نکنند که توجه به این امر با جدیت در دستگاه‌ها متولی صورت گیرد. 
رئیس کل دادگستری استان زنجان برگزاری جلسات  تخصصی به‌صورت کارگروه با حضور مسئولان امنیتی، قضایی و انتظامی برای ارائه راهکار و بررسی موضوع سرقت در استان را امری ضروری بیان کرد و گفت: در این راستا نیازمند اهتمام جدی و ارائه راهکارهای موثر در کاهش سرقت  در استان  هستیم.
در ابتدای این جلسه اعضای حاضر در جلسه به ارائه گزارش و اقدامات حوزه خود در موضوع جلسه پرداختند.

پایان پیام/2308

منبع: فارس
شناسه خبر: 1623727

مهمترین اخبار ایران و جهان: