نیوز سیتی!
15 دی 1402 - 16:45

تکمیل 1827 چمن مصنوعی در دستور کار وزارت ورزش و جوانان

وزیر ورزش و جوانان گفت: بیش از یک هزار ۸۲۷ چمن مصنوعی در دستور کار ما در سراسر کشور است تا به مرحله بهره‌برداری برسانیم و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، کیومرث هاشمی، وزیر ورزش و جوانان ظهر امروز در ادامه سفر خود به استان زنجان و حضور در شهرستان خدابنده اظهار کرد: خوشحالیم که در این منطقه حضور پیدا کردیم و امروز ۱۰ چمن مصنوعی در روستاهای این منطقه افتتاح شد که باعث شادی و نشاط نوجوانان این منطقه شده است.

وزیر ورزش و جوانان گفت: در کنار این ۱۰ زمین چمن مصنوعی یک سالن ورزشی نیز در روستای «کهلا» به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید.

هاشمی ادامه داد: تمام تلاش دولت بر این است تا پروژه‌های نیمه‌تمام در اولویت قرار بگیرد و به مرحله بهره‌برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: بیش از یک هزار ۸۲۷ چمن مصنوعی در دستور کار ما در سراسر کشور است تا به مرحله بهره‌برداری برسانیم و در اختیار نوجوانان و جوانان قرار دهیم.

وی افزود: در بخش محوطه مدارس، آموزش و پرورش برنامه‌ریزی کرده است که درون مدارس، چمن‌های مصنوعی ایجاد شود تا دانش‌آموزان به راحتی فعالیت ورزشی داشته باشند. امیدوارم با افتتاح این چمن‌های مصنوعی، ۵ میلیون متر مربع به سرانه ورزشی اضافه شود. 

شایان ذکر است که برنامه حضور آیت الله رییسی رییس جمهور در استان زنجان قرار بود دو روزه انجام بشود اما به احترام شهدای حادثه تروریستی کرمان با تغییراتی روبه رو شد که مهم‌ترین برنامه این سفر یعنی دیدار عمومی مردم استان زنجان با رییس جمهور به روز شنبه ۱۶ دی‌ماه موکول شده است.

پایان پیام/۷۳۰۲۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1627671

مهمترین اخبار ایران و جهان: