نیوز سیتی!
12 بهمن 1402 - 02:17

مردم اسلام‌آبادغرب دَینشان را به کشور اَدا کرده‌اند

سکینه سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی شامگاه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه طی بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب گفت: حق سلامت را یک حق بنیادین میدانم و کم‌وکاستی‌های این بیمارستان برای ادای بخشی از حق این مردم باید بهبود بیشتری بیابد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه سکینه سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی شامگاه چهارشنبه 11 بهمن‌ماه طی بازدید از بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب اظهار کرد: بیمارستان اسلام‌آبادغرب تنها بیمارستانی بود که در جنگ تحمیلی آسیب جدی دید و برای من خیلی غم‌انگیز بود.

وی افزود: در واقعه‌ی تجاوز منافقین، کودکان بسیاری سوختند و ظلم‌های فراوانی بر این مردم در این بیمارستان روا داشته شد، خیلی دوست داشتم از نزدیک بیمارستان را ببینم و در جریان مشکلات کادر درمان زحمت‌کش قرار بگیرم.

دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با تصریح این‌که با توجه به مسئولیتی که از طرف رئیس‌جمهور در پیگیری آزادی‌های حقوق اجتماعی دارم حق سلامت را یک حق بنیادین میدانم، گفت: برایم خیلی مهم بود بدانم مردمی که دَینشان را بر نظام جمهوری اسلامی ایران ادا کردند حقشان چگونه است بیمارستان فاز جدیدش افتتاح‌شده ولی کم‌وکاستی‌ها و گلایه‌هایی وجود دارد که خود را مکلف میدانم که پیگیری کنم‌.

*بازدید خانم سکینه‌سادات پاد از بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب


 وی بابیان تأثر از دیدن مرکز نگهداری بیماران مغز، اعصاب و روان ادامه داد: ما مردم ایران علی‌الخصوص مردم این شهر مدیون هستیم وظیفه ویژه داریم در خصوص اینکه امکانات را فراهم‌تر کنیم و خدمات بهتری بهزیستی در اختیار این شهروندان قرار دهیم و در این خصوص پیگیری لازم را انجام می‌دهم.

دستیار رئیس جمهور در خصوص ویژگی مردم اسلام‌آبادغرب بیان کرد: مردم این شهر، مردم مبارز، دردکشیده، زحمت‌کش و بسیار فرهیخته هستند و باعث افتخار است برای بنده که در فرصت کوتاه در این شهر حضور پیدا کرده‌ام.

سکینه السادات پاد عنوان کرد: در خصوص اینکه تسهیلگری کنم از طریق ریاست جمهوری بهزیستی و هر نهاد و مرجعی که بتواند مؤثر باشد بخشی از رنج خود بهزیستی و کادر بهزیستی بیشتر در تعامل با این بیماران هستند در دو رنج این بیماران کمتر شود.

در ادامه حمیدرضا کرمی فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب بیان کرد: این شهر، شهر شهدای مرصاد بوده و در زمان دفاع مقدس بارها مورد هدف جنگ و بمباران قرار گرفت و یک هزار 283 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی گفت: شهر اسلام‌آبادغرب ازلحاظ موقعیت جغرافیایی و منطقه عظیم و سوق‌الجیشی از ظرفیت و پتانسیل خوبی برخوردار است.

*بازدید خانم سکینه‌سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور از بیمارستان امام خمینی(ره) اسلام‌آبادغرب


فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب سه شاخصه مهم برای این شهرستان برشمرد و اذعان داشت: شهرستان اسلام‌آبادغرب دارای سه شاخصه مهم یعنی شهر شهدای مرصاد، پایتخت جنگل‌های بلوط و شهر دوست دار کتاب معروف است.

وی در پایان مطرح کرد: اسلام‌آبادغرب دارای دو شهرک صنعتی مرصاد و کارخانه پتروشیمی هنوز با بهره‌برداری نرسیده و با پیشرفت ۳۰ درصدی، اما در خاورمیانه بی‌نظیر است.

پایان پیام/ 3851

منبع: فارس
شناسه خبر: 1656471

مهمترین اخبار ایران و جهان: