نیوز سیتی!
02 اردیبهشت 1402 - 01:02

تبعیض در اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان اهری

اهر- فرماندار اهر با بیان اینکه تبعیض در اجرای رتبه‌بندی معلمان اهری را نمی‌پذیریم، گفت: ویژه برنامه بزرگداشت مقام معلم در اهر برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل غنی‌زاده شامگاه جمعه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان اهر با اشاره به گلایه معلمان از نحوه اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان افزود: گزارش‌هایی که دریافت می‌کنیم حاکی از نارضایتی معلمان از نحوه اجرای طرح رتبه‌بندی است، از این‌رو موضوع اجرای رتبه‌بندی معلمان در شهرستان اهر را رصد می‌کنیم. هرچند معتقدیم تبعیض و ناعدالتی، موجب اعتراض معلمان می‌شود.

وی بر لزوم اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان بدون تبعیض توسط آموزش و پرورش شهرستان اهر تأکید کرد و گفت: وقتی کام معلمان در هفته معلم شیرین می‌شود که در اجرای طرح رتبه‌بندی هیچ‌گونه تبعیضی بین معلمان قائل نشویم و حدالامکان درخواست‌ها و مطالبات معلمان را با جان و دل بپذیریم.

فرماندار اهر با اشاره به گزارش یکی از معلمان مبنی‌بر این‌که با هزینه معلمان مراسم تجلیل برگزار می‌شود، تصریح کرد: برای معلمان مراسم بزرگداشت و تجلیل برگزار کنید، اما اجازه نمی‌دهیم با هزینه معلمان چنین مراسمی برپا شود. اگر می‌خواهیم رضایت‌مندی معلمان را جلب کنیم باید در رتبه‌بندی معلمان عدالت را برقرار کنیم.

غنی‌زاده از برگزاری ویژه برنامه بزرگداشت مقام معلمان در این شهرستان خبر داد و گفت: به پاس تلاش‌ها و جهاد علمی و در راستای بزرگداشت مقام معلم، ویژه برنامه‌هایی برای تجلیل از مقام معلمان در شهرستان اهر برگزار می‌شود.

وی از احداث ۷ فضای ورزشی با همکاری خیرین در شهر اهر خبر داد و یادآور شد: با همکاری خیرین مدرسه‌یار و مدرسه‌ساز و ادارات آموزش و پرورش و ورزش و جوانان، ۷ پروژه فضای ورزشی برای دانش‌آموزان در شهر اهر احداث می‌شود.

فرماندار اهر خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش شهرستان اهر در کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی در ارزیابی‌های اداره‌کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی به عنوان منطقه برتر حوزه پرورشی در بین شهرستان‌ها شناخته شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1163771

مهمترین اخبار ایران و جهان: