نیوز سیتی!
11 فروردین 1402 - 10:19

تحقق ۱۲۰ درصدی مشارکت‌های مردمی در جشن نیکوکاری

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: با مشارکت مناسب خیرین و همراهی دستگاه های همکار برنامه هدفگ گذاری شده استان در جشن نیکوکاری ۱۲۰ درصد محقق شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، اکبر محمدی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با اشاره به برپایی بیش از یک هزار و ۵۰۰ پایگاه جشن نیکوکاری در استان اظهار داشت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم در قالب جشن نیکوکاری در پایگاه‌های شهری، مصلی‌های نماز جمعه و مدارس استان به صورت نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان افزود: با مشارکت مناسب خیرین و همراهی دستگاه‌های همکار برنامه هدفگ گذاری شده استان در جشن نیکوکاری ۱۲۰ درصد محقق شده است.

وی با اشاره به اینکه کمک های مردمی جشن نیکوکاری در اسرع وقت در بین نیازمندان توزیع شد، اضافه کرد: کمک‌های مدارس توسط اولیا و کمک‌های مراکز نیکوکاری نیز توسط هیأت امنای این مراکز بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از آمادگی این نهاد برای دریافت کمک های خیران و حامیان در ماه رمضان هم خبر داد و گفت: خیران و نیکوکاران می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ ,تماس با ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیر حضوری و یا از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد، مراکز نیکوکاری ویا پایگاه‌های ثبت نام حامی، حمایت مادی و معنوی از فرزندان عزیز زیر پوشش این نهاد را تقبل کنند.

پایان پیام/73002

منبع: فارس
شناسه خبر: 1118927

مهمترین اخبار ایران و جهان: