نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 08:01

شهیدعباس کیانی: از ولایت فقیه جدا نشوید

شهیدعباس کیانی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است همیشه درست پشت رهبر صف‌هایى چون آهن داشته باشید، جدا شدن شما از ولایت فقیه و روحانیت مبارز مرگ شماست.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

«شهید»... همان ستاره‌ خاک‌نشین همیشه بیدار شب‌های خون و آتش که تا لمس شعله‌های بصیرت و حقیقت در مقتل عشق رزم عاشقانه کرد تا پیوندی ابدی در بزم عارفانه؛

عشق در منشور نور هشت هزار ستاره درخشان راه عاشقی، مأوای جاودانگی‌اش را به تصویر کشید تا درس استواری را در دل حادثه بر تارک تاریخ بنشاند، حالا می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر افتد.

۴۰۳۷/ تبرک لحظاتمان با شهید عباس کیانی

بسم الله الرحمن الرحیم

بعضى از آن مومنان بزرگ‌مردانى هستند که به عهد و پیمانى که با خداى خود بسته‌اند کاملا وفا کردند و ایستادگى کردند تا در راه او شهید شدند.(قرآن کریم ) 

اکنون که پاى به جبهه‌هاى نور علیه ظلمت نهادم لازم می‌دانم وصیت‌نامه‌ام را بنویسم.

با سلام و درود بر یگانه منجى انسانیت حضرت مهدى(عج) و نایب بر حقش امام خمینى این پیر جماران و با سلام بر امت شهیدپرور و حزب‌الله.

من براى رضاى خدا قدم به جبهه گذاشته و تنها هدفم یارى اسلام و امام عزیز است دنیا بداند ما با عشق و رضا به جبهه شتافته و نداى رهبر را لبیک گفته‌ایم و مشتاقانه این راه را برگزیده‌ایم.

دنیادوستان بدانند من جز یک کفن چیزى با خود نبردم و منافقان نیز بدانند مشت‌هایم حتى در کفن گره کرده به سوى آنهاست.

امام عزیز! تا حزب‌الله در این کشور وجود دارد هرگز جبهه‌ها خالى نخواهد ماند و با ریخته شدن خون هر شهید چندین مشتاق دیگر رو به سوى جبهه‌ها مى‌آورند.

امت حزب‌الله! باید همیشه درست پشت رهبر صف‌هایى چون آهن داشته باشید و اگر یک لحظه امام را تنها بگذارید بدانید در محضر خدا شرمنده خواهید شد، جدا شدن شما از ولایت فقیه و روحانیت مبارز مرگ شماست پس سعى کنید از خط امام جدا نشوید.

پیام به برادران انجمن اسلامى! درود خدا بر شما اى پاسداران فکرى انسان‌ها و اى رهروان مکتب شهادت بدانید راه درازى در پیش دارید به درازى راه انسانیت پس بکوشید و همیشه پشت امام باشید شما یاران گمنام امام هستید امیدوارم در پیکار تبلیغى خود پیروز باشید.

در پایان می‌گویم که خط خود را بر خط ولایت فقیه استوار کرده و یک لحظه از آن جدا نشوید، بدانید که پیروز خواهید شد‌.

از پدر و مادرم طلب حلالیت دارم و از آنها تقاضا دارم بر شهادت من گریه نکنند چون دشمنان اسلام و امام از گریه‌هاى شما شاد می‌شوند.

پایان پیام/ ۸۹۰۰۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1177071

مهمترین اخبار ایران و جهان: