نیوز سیتی!
22 فروردین 1402 - 18:51

هشدار حماس به تل آویو/ شهادت ۲ جوان فلسطینی در نابلس

حماس به اشغالگران درباره ارتکاب هرگونه حماقتی علیه مسجدالاقصی به شدت هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، حماس اعلام کرد: از ملت فلسطین می خواهیم که در دهه پایانی ماه رمضان در مسجدالاقصی معتکف شوند.

حماس همچنین در ادامه تاکید کرد: به اشغالگران صهیونیست درباره ارتکاب هرگونه حماقتی علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران و فلسطینی‌ها در قدس اشغالی، هشدار می‌دهیم.

در بیانیه حماس آمده است: از کشورهای عربی و اسلامی و سازمان های بین المللی می‌خواهیم که به مسئولیت خود در توقف حملات اشغالگران علیه مسجدالاقصی عمل کنند.

خبر دیگر اینکه نیروهای اشغالگر پیکرهای دو شهید فلسطینی که در جریان درگیری‌های مسلحانه در دیرالحطب در جنوب نابلس به شهادت رسیدند را تحویل نمی‌دهند.

از سوی دیگر منابع فلسطینی از شهادت دو فلسطینی به دست نظامیان صهیونیست در نابلس خبر داده بودند.

نظامیان رژیم صهیونیستی عصر امروز دو نفر از جوانان فلسطینی را با این ادعا که به سمت مرکز ایست‌بازرسی در نابلس تیراندازی کردند، به شهادت رساندند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که این دو جوان در روستای دیر الحطب در شرق نابلس به ضرب گلوله نظامیان به شهادت رسیدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این دو فلسطینی در حالی که سوار بر خودرو بودند به سمت پایگاه نظامی «اون موریه» تیراندازی کردند که هدف گلوله نیروهای گردان ۶۳۶ ارتش قرار گرفتند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1141771

مهمترین اخبار ایران و جهان: