نیوز سیتی!
12 اردیبهشت 1402 - 09:18

استاندار گلستان فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت

گرگان- استاندار گلستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، فرارسیدن روز معلم را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگارمهر، علی محمد زنگانه با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت شهادت استاد مطهری، روز معلم را به تمامی معلمان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک گفت.

در پیام استاندار گلستان چنین آماده است: دین مبین اسلام تاکید ویژه ای بر علم آموزی و ارتقا دانش داشته و اهمیت تعلیم و تعلم در کلام الله مجید و سیره پیامبر عظیم الشان اسلام و معصومین (ع) مبرهن و آشکار است.

در ادامه پیام زنگانه آمده است؛ نظام مقدس جمهوری اسلامی توجه و تعلیم و تربیت را همواره به عنوان یک رکن بی بدیل مورد توجه قرار داده و امامین انقلاب در کلام و سیره جایگاه والای معلمان را برای همه ترسیم کرده اند.

در پیام استاندار گلستان تاکید شد: تردیدی نیست که معلمان به عنوان نسل سازان و ارتقا دهندگان مادی و معنوی جامعه می‌توانند آینده کشور را ترسیم کنند و دولت انقلابی و جهادی تلاش کرده آن گونه که می‌تواند توجه لازم را به مقام و جایگاه معلمان داشته باشد.

زنگانه در پیام خود اظهار کرد: گلستان به عنوان سرزمین برادری و نگارستان اقوام ایران زمین همواره توجه ویژه ای به معلمان و مسئله تعلیم و تربیت داشته و در این راستا پایلوت کشوری اجرای طرح‌های نماد (نظام مراقبت اجتماعی دانش آموزان) و پاک (پرورش اوان کودکی) گردیده است تا بتواند جایگاه آموزش و پرورش را در استان ارتقا دهد و به الگویی در سطح کشور مبدل گردد.

استاندار گلستان در پایان گفت؛ اینجانب ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری، روز معلم را به تمامی مردم استان خصوصاً معلمان، مربیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض کرده و امیدوارم با همراهی همه دلسوزان استان بتوانیم گام‌های مؤثری در تربیت نسل برداریم و آینده‌ای روشن برای این استان ترسیم کنیم.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1182171

مهمترین اخبار ایران و جهان: