نیوز سیتی!
11 اردیبهشت 1402 - 22:34

76 درصد پرونده های ارجاعی به مراکز مشاوره ختم به مصالحه شد

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: 76 درصد پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس ایلام به مصالحه ختم شده است.

سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: 76 درصد پرونده های ارجاعی به مرکز مشاوره پلیس ایلام به مصالحه ختم شده است.

وی افزود: در سال گذشته 20 هزار پرونده به کلانتری های سطح استان ایلام ارجاع شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام بیان کرد: از این تعداد 12 هزار پرونده یعنی بیش از دو سوم پرونده ها معادل 76 درصد منجر به مصالحه و سازش شده است.

این مقام انتظامی اظهار داشت: مرکز مشاوره معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس ایلام در سال های اخیر توانسته است با تعامل سازنده با سازمان نظام روانشناسی و دیگر ارگان ها و نهادهای ذیربط در استان، به گونه ای عمل کرده که امروز به عنوان یکی از مراکز روانشناسی موفق در سطح استان شناخته می شود.

سرهنگ نجفی گفت: مرکز مشاوره پلیس آماده ارائه خدمات مشاوره به شهروندان در زمینه های روانشناسی، خانوادگی، حقوقی، فردی، تربیتی، ازدواج و ... است و شهروندان می توانند به مرکز مشاوره آرامش پلیس واقع در بلوار امام علی (ع) بالاتر از بیمارستان کوثر مراجعه و یا با شماره تلفن 33334170 تماس و نسبت به اخذ نوبت برای مشاوره فردی اقدام کنند.

وی در پایان گفت: همچنین سامانه تلفنی صدای مشاور با شماره 096580 آماه ارائه خدمات مشاوره ای است و شهروندان می توانند در ساعات اداری ضمن تماس با این شماره خدمات مشاوره فری را به صورت تلفنی دریافت کنند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1181427

مهمترین اخبار ایران و جهان: