نیوز سیتی!
08 اردیبهشت 1402 - 11:43

اتصال ۲۰ خانوار و جاده دسترسی به سد «معشوره» به شبکه ملی اطلاعات

خرم‌آباد- مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان از اتصال ۲۰ خانوار روستایی شهرستان چگنی و جاده دسترسی به کارگاه سد «معشوره» به شبکه ملی اطلاعات خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مجتبی صارمی امروز جمعه در بازدید از روند احداث سایت جدید روستای «زنگی بان» شهرستان چگنی، اظهار داشت: در راستای تسریع در خدمات رسانی به مناطق صعب العبور و اتصال روستاهای بخش «شاهیوند» به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی به خدمات دولت الکترونیک، به همراه ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و بخشدار از سایت در حال احداث جدید در روستای «زنگی بان» در شهرستان چگنی بخش «شاهیوند» بازدید به عمل کردیم.

وی گفت: در این راستا از نزدیک از روند اجرای فونداسیون، سازه سایت بازدید و پیگیری‌های لازم برای نصب تجهیزات و تأمین شبکه انتقال را بررسی شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات لرستان، افزود: اجرای این پروژه علاوه بر تأمین پوشش روستاهای اقماری زیر ۲۰ خانوار و جاده دسترسی به کارگاه سد «معشوره»، نقش بسیار مهمی در توسعه و عمران این مناطق و کاهش شکاف دیجیتال بین مناطق شهری و روستایی و اشتغال و توسعه اقتصاد دیجیتال به همراه خواهد داشت.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1173371

مهمترین اخبار ایران و جهان: