نیوز سیتی!
16 اردیبهشت 1402 - 19:22

استان مرکزی رتبه سوم را در جذب خیران به خود اختصاص داده است

اراک- استاندار مرکزی گفت: استان مرکزی رتبه سوم را در جذب خیران به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد مخلص الائمه بعد از ظهر شنبه در همایش گروه‌های جهادی مدرسه‌ساز و مدرسه یار استان مرکزی، اظهار داشت: فعالیت گروه‌های جهادی و خیران مدرسه ساز در امر ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی توسعه رفاه و آرامش عمومی را در استان به همراه داشته است و این فعالیت‌ها در راستای امیدآفرینی و کسب رضایت مردم بسیار مؤثر بوده است.

استاندار مرکزی افزود: مشارکت خیران و گروه‌های جهادی مدرسه‌ساز استان در بازسازی و تجهیز مدارس قابل تقدیر است و خوشبختانه این عزم و اراده در جهادگران استان برای ورود به اقدامات جهادی عام المنفعه وجود دارد.

وی با بیان اینکه الگوی مدیریتی حضرت امام (ره) مبتنی بر نقش آفرینی مردم بود، گفت: امام خمینی (ره) با این رویکرد مدیریتی بزرگترین موفقیت‌ها را رقم زد و هرکجا که مردم ورود کرده‌اند بزرگترین موفقیت‌ها حاصل شده است.

مخلص الائمه افزود: نیروهای جهادی امروز پرچم دار مبارزه با فقر و محرومیت در کشور هستند و عملکرد بسیار موفقی در حوزه‌های مختلف دارند و ورود آنها به عرصه مدرسه سازی قطعاً برکات مؤثری برای کشور خواهد داشت.

وی ادامه داد: استان مرکزی رتبه سوم را در جذب خیران به خود اختصاص داده است و حضور خیران و گروه‌های جهادی در حوزه مدرسه سازی کاهش مشکلات در این بخش را به همراه داشته است.

استاندار مرکزی اضافه کرد: ظرفیت‌های استان مرکزی بیش از مشکلات این استان است و با تعامل همه جانبه و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود می‌توان مشکلات استان را برطرف کرد.

وی خاطر نشان کرد: دولت سیزدهم خدمت رسانی بدون توقف و تعطیلی را در دستور کار خود قرار داده و در راستای آشنایی با مشکلات مردم استان، سال گذشته ۷۰۰ سفر استانی توسط مدیران کل و ۷۰ سفر توسط استاندار مرکزی به شهرستان‌های استان انجام شد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1192571

مهمترین اخبار ایران و جهان: