نیوز سیتی!
15 اردیبهشت 1402 - 15:36

برخی مدیران بر خلاف خط مشی دولت انقلابی و مردمی عمل می‌کنند

چمران- امام جمعه شهر چمران گفت: بی اعتنایی و پشت پا زدن به دستورات رئیس جمهور و وزیر کار در خوزستان واقعاً جای تأسف دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز جمعه در جمع نمازگزاران چمران با توجه به سفر رئیس جمهور به خوزستان اظهار کرد: از امروز مسئولیت مسئولان در قبال مردم خوزستان سنگین‌تر شده و باید ادای دین کنند و محرومیت را از این استان مقاوم و ثروتمند بردارند چرا که حق مردم خوزستان این نیست در اکثر شاخص‌ها رتبه‌های پایینی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه توسعه و پیشرفت خوزستان به دست مدیرانی انقلابی و دغدغه مند محقق خواهد شد، بیان کرد: امروز همه وزیران و مدیران ارشد استان باید نسبت به اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور تلاش کنند و پیشرفت کارها را به مردم گزارش دهند.

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: یکی از موضوعاتی که در این سفر مطرح شد و نخبگان و جوانان منطقه را خرسند کرد، حمایت از نیروی‌های بومی بود و امروز انتظار مردم منطقه از دولت انقلابی این است همانطور که در بیانات خودشان از نیروهای بومی حمایت کردند، در عمل هم حمایت کنند.

خطیب جمعه شهر چمران اضافه کرد: سخنان وزیر کار در سفر به شهرستان بندر ماهشهر در خصوص حمایت از نیروی‌های بومی و نخبگان شهرستان و برچیده شدن دفاتر مرکزی شرکت‌های پتروشیمی در تهران و استقرار آنها در شهرستان بندر ماهشهر، امید را در دل مردم بندر ماهشهر زنده کرد و نخبگان، بزرگان و جوانان منتظر تحولی عظیم در این خصوص بودند، اما امروز شاهد اتفاق دیگری هستیم.

وی گفت: امروز مردم و جوانان می‌بینند که برخی‌ها در عمل به فرمایشات و مطالبات رئیس جمهور و وزیر کار بی اعتنایی می‌کنند و به این فرامین پشت پا می‌زنند و این امر واقعاً جای تأسف دارد.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1190327

مهمترین اخبار ایران و جهان: