نیوز سیتی!
30 فروردین 1402 - 11:52

باید درب اتاق استاندار برای شنیدن انتقادات باز باشد/ در انتصابات نگاه حزبی نداشتیم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: به نظر ما مهم این است که استاندار به دور از هرگونه نگاه جناحی، در اتاقش برای شنیدن انتقادات، طرح‌ها و پیشنهادات به روی همه باز باشد و خط‌کشی سیاسی در حوزه‌های کارشناسی شرط عقل نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان در نشست هم‌اندیشی با احزاب و تشکل‌های سیاسی استان اظهار داشت: مطالب ارزشمندی در این نشست بیان شد که حتما در جریان فعالیت‌های مختلف از آن‌ها استفاده می‌کنیم چرا که نظرات عنوان شده بسیار راهگشا خواهد بود.

وی با یادآوری اینکه ما در کشوری زندگی می‌کنیم که مانند کشتی بزرگی است و باید به سلامت به مقصد برسد تا همگی نجات پیدا کنیم، افزود: اگر این باور را داشته باشیم و به‌دنبال تعالی کشور و خدمت به مردم باشیم هیچ راهی نداریم جز اینکه از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

جان‌نثاری با بیان اینکه خط قرمز ما عناد با اصل نظام، قانون اساسی و رهبر معظم انقلاب است، بیان کرد: در غیر این صورت خصوصاً اگر به‌عنوان خادم مردم مسؤولیتی برعهده داشته باشیم وظیفه خود می‌دانیم که همه ظرفیت‌های استان را به رسمیت بشناسیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه در خصوص انتصاب متخصصان و کارشناسان به هیچ عنوان نگاه حزبی و جناحی نداریم زیرا اصل موضوع حل کردن مشکلات و دغدغه‌های مردم است، تأکید کرد: به نظر ما مهم این است که استاندار به دور از هرگونه نگاه جناحی، در اتاقش برای شنیدن انتقادات، طرح‌ها و پیشنهادات به روی همه باز باشد و خط‌کشی سیاسی در حوزه‌های کارشناسی شرط عقل نیست.

وی با بیان اینکه ما جزئی از پیکره دولت هستیم و می‌پذیریم که مردم از مشکلات گرانی، تورم و ... رنج می‌برند اما با نظام جمهوری اسلامی قهر نیستند و با دولت نیز ارتباط دارند‌، خاطرنشان کرد: در سفرهای شهرستانی مردم مشکلات و نگرانی‌های خود را به ما ابراز می‌کنند اما همگان متفق القول هستند که مراسم‌های ۱۳ آبان، ۲۲ بهمن و روز قدس اخیر علی‌رغم نارضایتی‌ها به عنوان شاخص‌های سیاسی، باشکوه هرچه تمام نسبت به گذشته برگزار شدند.

جان‌نثاری با اشاره به شعار دولت مبنی بر «دولت مردمی» عنوان کرد: براساس شعار دولت سیزدهم در ابتدا هرکجا که اعتراض و تجمعی صورت بگیرد بررسی می‌کنیم که کدام گوش ناشنوا بوده که مردم مجبور شدند برای بیان خواسته‌شان فریاد بزنند و گردهم جمع شوند‌.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: در همین راستا در ماه مبارک رمضان میزبان اقشار مختلف دانشجویان، اصحاب و مدیران رسانه، روحانیون و علما، فرمانداران و... بودیم تا آنچه را که لازم است از زبان مردم و مسؤولان بشنویم و آگاه شویم.

وی تأکید کرد: نظرات متعدد و مختلف است اما قهر کردن با مدیریت استان، قهر کردن با مردم است زیرا استاندار براساس نقطه نظرات عنوان شده برای آینده و توسعه استان تلاش می‌کند.

جان‌نثاری تصریح کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی در این خصوص ما را با طرح‌های کارشناسی و برنامه ریزی شده خود یاری رسانند تا با عزم جدی حجاب و عفاف را در جامعه گسترش دهیم.

پایان پیام/۶۳۱۲۵/ح

منبع: فارس
شناسه خبر: 1159371

مهمترین اخبار ایران و جهان: