نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 15:25

مهلت ارسال آثار به رویداد رسانه‌ای ۸۰۰۰ شهید همدان تمدید شد

همدان-رئیس بسیج رسانه استان همدان از تمدید مهلت ارسال آثار به دبیرخانه رویداد رسانه‌ای ۸۰۰۰ شهید استان همدان تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر قوامی اظهار کرد: اولین رویداد رسانه‌ای ۸۰۰۰ شهید استان همدان در محورهای شهید و ولایتمداری، شهید و سبک زندگی اسلامی، شهید و خانواده، شهید و تربیت اسلامی، شهید و کمک مومنانه و خدمات اجتماعی، شهید و ایثار و از خود گذشتگی، شهید و امر به معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین این رویداد در بخش‌های گزارش خبری، گزارش تحقیقی و تحلیلی، مصاحبه، یادداشت و سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن گرافی، عکس، کلیپ و گزارش ویدئویی و مستند برگزار می‌شود.

قوامی اظهار کرد: برای برگزیدگان رویداد در هر بخش جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است، همچنین علاوه بر رسانه‌های مکتوب و الکترونیکی دارای مجوز، رسانه‌ها و کانال‌های محلی نیز می‌توانند در این رویداد شرکت نمایند.

رئیس بسیج رسانه استان همدان در پایان بیان کرد: زمان ارسال آثار تا ۱۵ تیرماه ۱۴۰۲ تمدید شده است و علاقمندان می‌توانند آثار تولیدی خود را در پایگاه اینترنتی به آدرس www.abozarhmd.ir بارگزاری کنند.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145471

مهمترین اخبار ایران و جهان: