نیوز سیتی!
24 فروردین 1402 - 17:44

حضور مسلمانان در روز«قدس» سبب ایجاد اتحاد بین شیعه و سنی جهان است

اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت یوم الله روز قدس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث ایجاد همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی در سطح جهان است.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان به مناسبت یوم الله روز قدس بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: «نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و یوم‌الله قدس از تدابیر ماندگار و جهانی امام راحل (ره) بود که توانست در جهان اسلام مزین شود و سبب ماندگاری هر ساله نهضت مقاومت فلسطین و نمایان شدن بیش از پیش جنایت کوردلانه رژیم غاصب صهیونیستی در سطح مجامع بشری شده است».

در این بیانیه تاکید شده است: «مقاومت مردم فلسطین در این سال‌ها علی‌الخصوص در سال گذشته نشان داد که این رژیم به آخر عمر خود رسیده است و طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) در خصوص محو شدن اسرائیل در آینده‌ای نه چندان دور رقم خواهد خورد».

در این بیانیه یادآور شده است: «همچنین دوراندیشی رهبر کبیر انقلاب سبب شده نه تنها چهره مظلوم و بیدار فلسطین در سطح جهان پایدارتر بماند بلکه باعث روشن شدن دسیسه‌های رژیم سفاک صهیونیست بر همگان هم شد».

در این بیانیه تصریح شده است: «در حقیقت شرکت مسلمانان در راهپیمایی روز قدس باعث ایجاد همدلی و اتحاد میان شیعه و سنی در سطح جهان است که با سر دادن ندای هیهات من الذله و مرگ بر اسرائیل و اعلام انزجار از جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل، این نکته را به سراسر دنیا می‌رساند که اسرائیل، این غده سرطانی منطقه، هیچ گاه نمی‌تواند میان امت اسلامی جدایی بیندازد و بایستی از سطح روزگار محو شود».

در این بیانیه اظهار شده است: «بی شک تمامی اقدامات تروریستی و تکفیری در منطقه مانند به شهادت رساندن دو تن از روحانیون در حرم رضوی و یا حوادث تروریستی در کشور افغانستان از اتاق فکر و کنترل این رژیم غاصب بر می‌خیزد».

منبع: مهر
شناسه خبر: 1145871

مهمترین اخبار ایران و جهان: