نیوز سیتی!
10 اردیبهشت 1402 - 17:33

کاهش بهای حمل و نقل عمومی مشهد برای رفاه دهک‌های پایین جامعه

مشهد ـ رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی مشهد گفت: کاهش بهای حمل و نقل عمومی را صرفاً در راستای تحقق شعار سال و رفاه حال مردم، به ویژه دهک‌های پایین اقتصادی جامعه، مصوب کردیم.

ایمان فرهمندی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: براساس رویه هرساله با توجه به نرخ تورم و افزایش بهای تمام شده خدمات، با مصوبه شورای اسلامی شهر، لایحه افزایش بهای خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی به تصویب می‌رسد.

رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ادامه داد: لایحه افزایش بهای خدمات ناوگان حمل‌ونقل عمومی سال گذشته نیز به تصویب رسید و مقرر شد بهای دریافتی از شهروندان، به ۱۵۰۰ نفر افزایش یابد.

وی با بیان اینکه هم تصمیم اول شورا برای افزایش نرخ این خدمات منطقی و درست بود و هم تصمیم دوم، برای کاهش نرخ، در تبعیت از فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر شعار سال و مهار تورم، تصریح کرد: بسیار خرسندیم که این مصوبه با تأیید فرمانداری، از ابتدای هفته جاری اجرایی شده و بهای خدمات کاهش یافته است.

وی گفت: علاوه‌بر بهای خدمات حمل‌ونقل عمومی، بهای دوچرخه‌های اشتراکی، روزبازارها و شب‌بازارها و خدمات عمومی آرامستان‌ها نیز کاهش یافته است.

منبع: مهر
شناسه خبر: 1178527

مهمترین اخبار ایران و جهان: