نیوز سیتی!
13 آذر 1402 - 14:46

فرار تراکتور از قانون ریاضیات

نتایج سینوسی تیم تراکتوراین تیم را از صف مدعیان قهرمان جدا کرده است؛ تا جایی که حتی صدای هواداران خمز هم نسبت به عملکرد پرنوسان تراکتور شنیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم تراکتور امسال با هدف قهرمانی بسته شد؛ هر چند جذب بازیکنان و از دست دادن چند ستاره همانند اسدی و اخباری، با اهداف باشگاه همخوانی نداشت، اما مالک باشگاه تیم این فصلش را بهترین تیم تاریخ تراکتور را عنوان کرده بود.

کریمیان بازیکن سابق تراکتور به این اظهار نظر مالک باشگاه تراکتور واکنش نشان داد: این تیم بهترین تراکتور تاریخ نیست، حتی اگر بهترین تیم تاریخ هم بود، نباید این موضوع را مطرح می‌کردند، چرا که باعث ایجاد فشاربر روی بازیکنان می‌شود.

دو شکست در ابتدای فصل برابر سپاهان و پرسپولیس، حذف از لیگ قهرمانان آسیا با شکست برابر الشارجه امارات در همان شروع مسابقات تراکتور را وارد بحران کرد.

اما تراکتور با 4 پیروزی متوالی به آرامش نسبی رسیده و هوادارانش را امیدوار کرد. برد مقابل تیم تازه وارد شمس آذر قزوین در تبریز می‌توانست نام خمز را در کنار تونی و لیکنز با رکورد 5 پیروزی متوالی قرار دهد. اما یک شکست غیرمنتظره آن هم از تیم قعرنشین جدول، تمام رویاهای سرخپوشان را بر باد داد.

شکست برابر ذوب آهن اصفهان، پیروزی برابر نساجی، باخت برابر استقلال و برد در مصاف فولاد خوزستان. روند سینوسی یک برد یک باخت که مورد پسند هواداران تراکتور نبود و حتی صدای طرفداران خمز را هم درآورد. تردیدها در مورد توانای این مربی لالیگایی که از ترکیب‌های عجیب‌اش نشات می رفت همانند گذاشتن مهاجم در خط هافبک و بردن مدافع به خط حمله.

بعد از هر باخت احتمال برکناری خمز در فضای مجازی پیچیده می‌شد، اما نصیرزاده مدیر عامل باشگاه تراکتور صراحتا نظر باشگاه را بیان کرد: پایبند قرارداد با خمز هستیم و وی باید خود پاسخگوی نتایج تیم تراکتور باشد.

حالا توپ در میدان خمز بود و وی باید پاسخگویی نتایج تیمش می‌شد.

خمز در جمع خبرنگاران از سیاستش در مورد ترکیب ها مختلف تیمش را گفت که نشان می داد این روند ادامه خواهد داشت: من دوست دارم در هر بازی تغییراتی در ترکیب تیم بدهم و  نمی‌دانم چرا فکر می‌کنید باید با یک ترکیب ثابت بازی‌کنم.

بهترین تیم تاریخ تراکتور از نظر زنوزی، تقریبا نیمی از بازی های خود را  تا هفته یازدهم واگذار کرده و مدعی قهرمانی لیگ نیست. نظر سرمربی تیم تراکتور این است که قهرمانی زمانبر بوده و باید هواداران صبر کنند. اما نگفته چقدر باید صبر کنند؟ این فصل یا چند فصل؟

تغییرات در تیم تراکتور شاید آخرین راه برای توقف نتایج سینوسی این تیم باشد، اما هزینه سنگینی برای تراکتور دارد؛ برای همین باشگاه فعلا می‌خواهد هوادار خود به این نتیجه برسد با ادامه این روند نتایج، رفتن خمز به صلاح است.

پرشورها که امسال هم از نتایج تیم تراکتور رضایت ندارند و تیم‌شان را شانس اول قهرمانی نمی‌دانند؛ چشم به امید به نیم فصل دوخته‌اند تا شاید تیم تقویت شود. هوادارانی که دیگر پیروزی مقابل تیم‌های متوسط و پایین جدول خوشحال‌شان نمی‌کند و به دنبال بردی بزرگ از تیمی هستند که قبلا هم بردهای بزرگی را کسب کرده است.

پایان پیام/60017

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1593596

مهمترین اخبار ایران و جهان: