نیوز سیتی!
14 آذر 1402 - 16:58

آموزش ایمنی گاز به 3000 دانش آموز بردسکنی

رئیس شرکت گاز بردسکن گفت: در راستای فرهنگ‌سازیِ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی؛ درسالجاری بیش از 3000نفر دانش اموز در مقاطع تحصیلی مختلف با آموزش مصرف بهینه گاز وایمنی آن آشنا شدند.

مهدی صادقی در گفت وگو با خبرنگار فارس در بردسکن اظهار کرد: با توجه به ضرورت بهره گیری از تمامی ظرفیّت های موجود در راستای حفظ سرمایه ملّی کشور و ارتقای آگاهی مردم از خطرات سهل انگاری در به کارگیری گاز طبیعی براساس تفاهم نامه فی مابین شرکت گاز استان و اداره کل آموزش وپرورش تا کنون در ۴۰ اموزشگاه این شهرستان دوره های آموزشی با حضور کارشناسان برگزار شده است.

 و ی همکاری با آموزش و پروش به عنوان یکی از مهم ترین دستگاه اجرایی فرهنگ ساز؛ همواره منشأ خیر برای شرکت گاز و ارتقای آگاهی و بینش مردم در قبال نعمات الهی بوده است.

رئیس شرکت گاز بردسکن، با اشاره به اینکه استفاده از توانمندی دانش آموزان برای ترویج فرهنگ مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در بین خانواده ها، احساس مسئولیت نسبت به سرنوشت همدیگر، تقویت و پرورش روحیه خودباوری، مسئولیت پذیری، افزایش مهارت فردی و دعوت دیگران به رعایت این اصول در مدارس و البته در جامعه از اهداف این طرح است افزود: هر رفتاری که از دوران کودکی در افراد نهادینه شود، نیاز به سرمایه‌گذاری در آینده را کاهش می‌دهد لذا با اجرای طرح همیار گاز؛ ما شاهد رفتارها و همکاری بسیار مؤثر دانش‌آموزان در حوزه رعایت مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی با انتقال آموخته ها به خانواده، دوستان و آشنایان بوده ایم و امیدواریم به نتایج هر چه بهتر دست یابیم. 

صادقی از ادامه اجرای این طرح در دیگر مدارس شهرستان با همکاری مدیریت آموزش وپرورش بردسکن خبرداد.

رئیس شرکت گاز بردسکن نیز گفت: با هدف استفاده مطلوب از گاز وایجاد فرصت های شغلی بیشتر برای واحد های صنعتی در شهرستان تا کنون ۷۰ واحد صنعتی در شهرستان مراحل اتصال آنان به گاز شهری دنبال شده است .

صادقی افزود: با گازرسانی به این واحدها ضمن کاهش آلودگی محیط زیست و کاهش هزینه های تولید سودآوری بیشتر برای صنایع فراهم می شود.

صادقی از واحد های صنعتی شهرستان خواست، توصیه های کارشناسان شرکت گاز را رعایت کرده ونسبت به استفاده بهینه این نعمت تمام تلاش خود را به کار گیرند.

پایان پیام/۷۰۰۵۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1594996

مهمترین اخبار ایران و جهان: