نیوز سیتی!
05 آذر 1402 - 20:53

نگاه بسیجی مدار و بینش انقلابی عامل پیشرفت کشور است

فرمانده قرارگاه کربلا گفت: در هر جایی که پیشرفت کردیم بخاطر نگاه بسیجی مدار و بینش انقلابی ما بوده و در هر جا که متوقف بودیم ناشی از رضایت ما به وضع موجود بوده که پسندیده جامعه ایمانی نیست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار سرتیپ پاسدار احمد خادم سیدالشهدا عصر امروز در نشستی با حضور فرماندهان نظامی و امنیتی استان، برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید خوزستان را ادای دین به مقام معظم شهدا عنوان کرد و اظهار داشت: پاسداشت خون مطهر شهدا با زنده نگه داشتن یاد شهیدان در دلها و رفتارها در سطح فردی و اجتماعی محقق می شود.

وی افزود: اینکه بدنبال تقویت روحیه مقاومت و شهادت طلبی هستیم ناشی از الگوگیری از سبک فکری و زندگی عملی شهداست.

فرمانده قرارگاه کربلا، بسیجی ماندن در گام دوم انقلاب را ادامه خط سیر شهدا در عصر حاضر برشمرد و گفت: در هر جایی که پیشرفت کردیم بخاطر نگاه بسیجی مدار و بینش انقلابی ما بوده و در هر جا که متوقف بودیم ناشی از رضایت ما به وضع موجود بوده که پسندیده جامعه ایمانی نیست.

وی افزود: هدف از برگزاری یادواره شهدای خوزستان، آشنایی نسل جوان با آرمان‌های شهدا و انقلاب اسلامی و تجدید عهد با آن اسطوره های مقاومت و ایثار است.

سردار خادم سیدالشهدا با بیان اینکه تا رسیدن به قله ها فاصله ای نداریم، خاطر نشان کرد:  یکی از مصادیق بسیجی ماندن، تبعیت عملی از سخن فرمانده معظم کل قواست و نیروهای مسلح در همه عرصه‌ها اعم از آمادگی کامل یگان های رزمی و عملیاتی و داشتن تجهیزات پیشرفته و بهره مندی از نیروی انسانی مؤمن و شجاع و با روحیه انقلابی و همچنین خدمات مردم یاری و محرومیت زدایی آماده دفاع از خون مطهر شهدا و آب و خاک میهن اسلامی است.

این نشست هماهنگی فرماندهان نیروهای مسلح استان خوزستان با هدف بررسی محورهای اجرایی برگزاری کنگره ۲۴ هزار شهید استان خوزستان و اهم اقدامات انجام شده در این خصوص، امروز در ۵ آذرماه « سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان حضرت امام خمینی رحمة الله علیه » در پایگاه منتظران شهادت «قرارگاه منطقه ای کربلا» برگزار شد.

پایان پیام

 

منبع: فارس
شناسه خبر: 1585552

مهمترین اخبار ایران و جهان: