نیوز سیتی!
05 دی 1402 - 20:19

شهید سردار موسوی مجاهد خالص و صادق بود

دفتر تبلیغات اسلامی با صدور بیانیه‌ای با اشاره به اینکه شهید سردار سید رضی موسوی از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی همواره مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار داشت، ترور این شهید را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، متن بیانیه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در محکومیت ترور سردار موسوی بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

سردار شهید «سید رضی موسوی» از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی و دفاع مقدس تا دفاع از حرم آل‌الله و امنیت پایدار ایران اسلامی همواره مجاهدت و تلاش خالصانه و صادقانه در مسئولیت‌های مهم و اثرگذار داشت و حمله بزدلانه رژیم نازی و کودک کش صهیونیستی بار دیگر عجز و استیصال آن رژیم غاصب در پی شکست‌هایش در مقابل مردم و جبهه مقاومت در غزه را آشکار ساخت.

بی‌شک طوفان الاقصی با فوران قطراتی از ثمره خون شهید سردار«حاج قاسم سلیمانی» آغاز شد و خون هم‌رزم ایشان شهید سردار سید رضی موسوی و شهدای مظلوم مقاومت و فلسطین، حذف کامل این رژیم از منطقه را رقم خواهد زد.

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ضمن محکومیت شدید اقدام رذیلانه و ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی، شهادت این عزیز آسمانی را به محضر حضرت ولی‌عصر(عج) و نایب برحقشان امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و همه هم‌رزمان و امت شهیدپرور ایران اسلامی به‌ویژه خانواده محترم آن شهید تبریک و تسلیت عرض می‌نماید.

پایان پیام/ 78041

منبع: فارس
شناسه خبر: 1617096

مهمترین اخبار ایران و جهان: