نیوز سیتی!
22 آذر 1402 - 15:32

عملیات احداث یک سالن ورزشی در اهری آغاز شد

شهردار فردیس گفت: به منظور افزایش سرانه ورزشی در منطقه اهری، یک سوله ورزشی چند منظوره با مساحت هزار و ۹۲۰ مترمربع در این منطقه احداث می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس در فردیس، محمدرضا احمدی‌نژاد، شهردار فردیس در مراسم کلنگ‌زنی سوله ورزشی و ساختمان اداری در منطقه اهری که پیش‌از ظهر امروز با حضور مردم و مدیران شهری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به فقر سرانه‌های ورزشی در منطقه اهری، به منظور تأمین سرانه‌های مورد نیاز و افزایش رضایتمندی شهروندان، احداث یک سوله ورزشی و ساختمان اداری با مساحت ۱۹۲۰ متر مربع در دستور کار قرار گرفت. 

وی با اشاره به اینکه محل احداث سوله ورزشی اهری پیش از این زمین چمن مصنوعی بوده‌است، افزود: با توجه به مسقف نبودن زمین چمن مصنوعی، سر‌‌وصدا موجب آزار، اذیت و اعتراض همسایه‌ها بود، بنابراین احداث سوله ورزشی چندمنظوره برای بازی‌های مختلف از جمله مینی‌والیبال و ... با اعتبار اولیه  ۳۸ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان مدنظر قرار گرفت که در مدت یک سال احداث می‌شود. 

شهردار فردیس در مورد پروژه‌های گرمخانه آقایان و مرکز آموزش آتشنشانی شهرداری فردیس که در ۲۰ مهرماه کلنگ‌زنی شد؛ بیان کرد: عملیات اجرایی این پروژه‌ها فعال است؛ در پروژه  گرمخانه آقایان فونداسیون اجرا شده و تا چند روز دیگر بتُن ریزی خواهیم داشت. در پروژه مرکز آموزش آتشنشانی هم  فونداسیون اجرا شده و در مرحله اسکلت است.

وی افزود: دو پروره فوق فعلا مشکل اجرایی و فنی ندارد و امیدواریم در مهلت مقرر آماده بهره‌برداری شود. علاوه بر این عملیات اجرایی دو قرائتخانه هم در چند روز آینده آغاز خواهد شد.

گفتنی است؛ دو پروژه گرمخانه آقایان و مرکز آموزش آتشنشانی شهرداری فردیس  در دوم آبانماه امسال کلنگ‌زنی شد و قرار است هر دو پروژه در مدت  زمان یکسال به بهره‌برداری برسد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1603852

مهمترین اخبار ایران و جهان: