نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 10:33

سردار رادان: حداقل به ۱۵۰ هزار دوربین البسه نیاز داریم

فرمانده کل انتظامی کشور گفت: طبق مصوبه مجلس که باید همه مأموران در هنگام مأموریت و خودروهایی که جابجایی متهم را بر عهده دارند به دوربین تجهیز شوند حداقل ۱۵۰ هزار دستگاه دوربین نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، امروز چهارشنبه سوم آبان ماه سردار احمدرضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور در برنامه تلویزیونی در خصوص مصوبه دیروز مجلس شورای اسلامی مبنی بر تجهیز پلیس به دوربین  اظهار داشت: مصوبه مجلس، مصوبه خیلی خوبی است که هم به مردم، هم به پلیس و هم به دستگاه نظارتی کمک می‌کند اما منوط به این است که در متمم این قانون و این ماده بحث بودجه دیده شود.

سردار رادان گفت:در شرایطی ما می‌توانیم این کار خوب و پر برکت را انجام دهیم که بودجه به اندازه کافی برایش در نظر گرفته شود که بناست این طور شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با اعلام اینکه فراجا آمادگی از جهت زیرساختی داشته و شناسایی فنی را هم انجام داده است تصریح کرد: باید پول در اختیار ما قرار بگیرد ؛ همینطور که پارسال و امسال هم گفتم منتظر پولش هستیم که انجام شود.

سردار رادان درباره تعداد دوربین البسه در اختیار مأموران پلیس اعلام کرد: الان نزدیک به ۲۰ هزار دوربین البسه در اختیار داریم که ۸ هزار آنلاین بوده و ۱۲ هزار آفلاین هستند.

فرمانده کل انتظامی کشور خاطرنشان کرد: طبق مصوبه که همه مأموران در هنگام مأموریت و خودروهایی که جابجایی متهم را بر عهده دارند به دوربین تجهیز شوند حداقل ۱۵۰ هزار دوربین نیاز داریم.

گفتنی‌ است نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه روز گذشته، فراجا را موظف به نصب دوربین کشف جرم روی لباس ضابطان، خودروها و اماکن کرده‌اند.

لازم به ذکر است که مخاطبان خبرگزاری فارس هم با درج پویش‌های متعددی تجهیز پلیس به دوربین البسه را از مسؤولان خواستار بودند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549752

مهمترین اخبار ایران و جهان: