نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 17:57

کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در شهرستان حاجی‌آباد

فرمانده انتظامی هرمزگان از کشف ۱۰۰ کیلوگرم حشیش در عملیات تعقیب و گریز پلیس و دستگیری یک قاچاقچی موادمخدر در شهرستان حاجی‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، سرتیپ دوم علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان امروز افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان حاجی‌آباد با همکاری اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان از انتقال و جاسازی مقادیر قابل توجهی موادمخدر مطلع شدند و برنامه‌ریزی عملیاتی برای شناسایی و دستگیری آنان را آغاز کردند.

وی ادامه داد: با آغاز تحقیقات تخصصی ماموران پلیس، قاچاقچی موردنظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه خودروی سواری سمند از جاده"حاجی آباد "به سمت روستای" طاشکوئیه "در حال انتقال محموله موادمخدر است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطرنشان کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر حاجی آباد عملیات تعقیب و گریز، خودروی قاچاقچی را در یکی از جاده‌های این شهرستان شناسایی کرده و در تعقیب و گریز دستور ایست دادند که راننده خودرو بدون توجه اقدام به فرار کرد.

به گفته رییس پلیس استان، پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، ماموران انتظامی ضمن رعایت قانون به کارگیری سلاح، لاستیک‌های خودرو را مورد هدف قرار دادند که خودرو متوقف و یک متهم دستگیر شد.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550496

مهمترین اخبار ایران و جهان: