نیوز سیتی!
03 آبان 1402 - 09:57

ثبات مدیریتی در فردیس مطالبه مردمی است

امام جمعه فردیس گفت: عملکرد مثبت شهرداری فردیس نتیجه ثبات مدیریتی در شهر است که با همت شهردار و حمایت و همدلی شورای اسلامی شهر ، در قالب افتتاح پروژه‌های عمرانی و رشد وتوسعه شهر شکوفا می شود.

حجت‌الاسلام سید ابراهیم حسینی، امام جمعه فردیس، در حاشیه مراسم افتتاح ساختمان سازمان  فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری فردیس، در جمع اصحاب رسانه، ضمن تقدیر از عملکرد مثبت شورا و شهرداری فردیس، اظهار کرد: از اینکه شهردار فردیس در تکمیل پروژه‌ها، توسعه و عمران شهر  چنین اهتمامی دارد،  تشکر می‌کنم‌. مردم از ما مطالباتی دارند که  آرامستان و پارک بانوان را در اولین خطبه نمازجمعه در فردیس مطرح کردم.‌

وی افزود: به گفته شهردار پارک بانوان در حال انجام است و  ۲۲ بهمن افتتاح می شود.‌ برای  آرامستان  فردیس هم  شهر اندیشه مانع ایجاد کرده که  از طریق امام جمعه این شهر و تهران پیگیری می‌کنیم. 

امام جمعه فردیس عملکرد مثبت مدیریت شهری را مایه امیدآفرینی جامعه دانست و  یادآور شد: اینکه در انجام کارها تعلل نکنید،تسریع کنید و یکساله کار را انجام دهید،  مردم امیدوار می‌شوند. یقینا  اقدامات شهرداری با همت شهردار و حمایت شورای محترم انجام می‌شود.  اگر شورا بخواهد سنگ زیر پایتان یا چوب لای چرختان بگذارد، کار پیش نمی‌رود. اصرار ما برای ثبات مدیریتی دلیلش همین  است.

وی در ادامه با اشاره به تغییر شهردار مشکین دشت، اضافه کرد: همین توصیه(ثبات مدیریتی) را به شورای شهر مشکین دشت هم داشتم، انجام ندادند. پیگیر این قضیه هستم که  متفرعاتی که مترتب بر این ماجرا شد، چیست؟ ماجرای  مشکلاتی که پس از آن  پیش آمده و سوء استفاده هایی که شده چیست؟ درست است که استیضاح حق اعضای شورای شهر است. اما اگر از این حق درست استفاده نشود، یعنی سوء استفاده شده و باید به مردم اعلام شود. 

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به تغییر ۸ شهردار و سرپرست شهرداری در دوره اول مدیریت شهری فردیس،  گفت: این بی ثباتی در مدیریت شهری اتفاق خوبی نیست. حالا  مردم فردیس از اینکه دراین  دوره، شاهد  ثبات مدیریتی در فردیس هستند، ابراز خوشحالی می‌کنند. 

وی خطاب به شهردار و اعضای شورا، تاکید کرد:  آقای شهردار محترم! تا می توانید با اعضای شورای شهر که نماینده مردم هستند،  تعامل کنید.    اعضای محترم شورای شهر! شما هم  مردم را نمایندگی کنید. مبادا تعارض منافع باعث درگیری بین شما بشود. چون چوبش را مردم می‌خورند.

امام جمعه فردیس گفت: مردم از افتتاح پروژه ها و یا وعده افتتاح پروژهای آینده مثل پارک بانوان و آرامستان خوشحال می‌شوند.  ما هم از اقدامات مثبت مدیریت شهری حمایت می کنیم؛ این حمایت  وظیفه ماست.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1549696

مهمترین اخبار ایران و جهان: