نیوز سیتی!
20 مهر 1402 - 09:18

بررسی مصوبات دور اول و رسیدگی به مشکلات مردم در دور دوم سفر مد نظر است

رئیس جمهور در آغاز سفر به ایتان فارس، پیگیری مصوبات دور قبلی سفر و رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم را اولویت سفر امروز هیات دولت عنوان کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله رئیسی در بدو ورود به شهر شیراز و استان فارس ضمن تبریک به مردم فلسطین و غزه و مهم شمردن تلاش‌های این مردم مظلوم درباره اهداف سفر به استان فارس گفت: در دور قبلی سفر به دلیل شرایط کرونا نتوانستیم آنگونه که باید با مردم دیدار و گفتگو کنیم اما در دور دوم سفر این شرایط متفاوت شده است و طی این دو روز ضمن سرکشی به شهرستان‌های مختلف و بررسی مصوبلت دور اول در جریان مسائل قرار خواهیم گرفت‌.

آیت‌الله رئیسی افزود: بر اساس گزارشاتی که دریافت کردم کارها در استان به خوبی دنبال می‌شود و حتما بنده و همکاران از امور سرکشی خواهیم کرد.

وی افزود: استان فارس قطب سلامت و پزشکی، قطب گردشگری، قطب علمی و فرهنگی، قطب معادن و صنعت است و همچنین قطب کشاورزی است و ظرفیت‌های بسیار زیادی دارد.

او عنوان کرد: دولت طی این دو سال تمام تلاش خود را به کار بست تا بتواند گرهی از مشکلات مردم برطرف کند و طی این دو روز بتوانیم با برنامه‌هایی که در نظر گرفته شده و در اجتماعاتی که باید شرکت داشته باشیم به برخی از مسائل در استان فارس رسیدگی کنیم.

پایان پیام/ن

منبع: فارس
شناسه خبر: 1535752

مهمترین اخبار ایران و جهان: