نیوز سیتی!
30 مهر 1402 - 20:01

آغاز عملیات نصب سازه پل سد گلورد

استاندار مازندران با اشاره به آغاز عملیات نصب سازه پل سد گلورد، گفت: عرشه این پل از استان مرکزی درحال حمل است و تاکنون یک‌سوم این عرشه حمل شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از بهشهر، سیدمحمود حسینی‌پور امروز در آغاز عملیات نصب سازه پل سد گلورد، اظهار کرد: امروز عملیات نصب عرشه پل سد گلورد شروع شد که عرشه از استان مرکزی که مرکز تولید بوده در حال حمل است تاکنون یک‌سوم این عرشه حمل شد.

وی افزود: بقیه عرشه نیز در حال حمل به منطقه است.

استاندار مازندران بیان کرد: براساس نظرات کارشناسی امیدواریم بتوانیم تا ۲۲ بهمن ماه این پروژه را به اتمام برسانیم؛ اگرچه افتتاح به وضعیت آب و هوایی هم بستگی دارد.

حسینی‌پور با اعلام اینکه در دو سال گذشته اهتمام خود را برای تامین بودجه این پل به کار گرفته شد، تصریح کرد: البته کار مهمی در این منطقه انجام شد؛ چرا که پل منحصر به فردی است.

وی با بیان اینکه بارش خوب باران طی یک ماه گذشته موجب آبگیری خوب سدها از جمله سد گلورد شد، تصریح کرد: تا زمان افتتاح این پروژه مخزن سد گلورد هم به ۲۰ میلیون مترمکعب خواهد رسید.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه سد گلورد جز پروژه‌های مهم استان محسوب می‌شود، اظهار کرد: امیدواریم مردم منطقه روستاهای مسیر در مدت اجرای این پروژه مجبور به جابه‌جایی شدند باید بدانند این پروژه برای امنیت کشاورزی اطمینان‌بخش است.

پایان پیام/۸۶۰۳۴/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1546852

مهمترین اخبار ایران و جهان: