نیوز سیتی!
01 آبان 1402 - 09:48

واکنش مجلس به فروش املاک دخانیات گیلان

رئیس مجمع نمایندگان گیلان از احضار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به مجلس در پی قصد فروش املاک این شرکت در گیلان خبر داد و گفت: عایدی فروش این سرمایه‌ها باید صرف توسعه دخانیات استان شود.

سیدعلی آقازاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به فروش ۲ ملک با ارزش دخانیات در رشت اظهار کرد: دخانیات گیلان یک شرکت خصوصی است و از مالکیت دولت خارج است. 

وی با اشاره به برخی از دلایل فروش املاک شرکت دخانیات افزود: دخانیات برای توسعه کارخانجات و تجهیزات، پرداخت حق و حقوق کارکنان، خرید مواد اولیه، بدهی معوقات دولتی نظیر تامین اجتماعی و مالیات قصد تأمین سرمایه از محل فروش اموال کرده است. 

رئیس مجمع نمایندگان گیلان با اشاره به مطالبه دغدغه‌مندان نسبت به فروش املاک شرکت دخانیات بیان کرد: اخیرا مدیرعامل شرکت دخانیات ایران به مجلس فراخوانده شده و در آینده نیز نشست مشترکی با حضور وی در استان گیلان برگزار خواهد شد. 

نماینده مردم شهرستان‌های رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با حائز اهمیت برشمردن سرمایه‌های شرکت دخانیات در گیلان گفت: این املاک ارزشمند چه تبدیل به احسنت بشوند و چه بمانند از املاک دخانیات هستند. 

آقازاده با بیان اینکه توسعه سرمایه‌گذاری یکی از تأکیدات ما به مسؤولان شرکت دخانیات در فروش املاک مازاد است، افزود: عایدی فروش املاک شرکت دخانیات تماماً باید صرف توسعه ماشین‌آلات، زیرساخت و بهبود کیفیت تولیدات دخانی در استان باشد. 

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1547196

مهمترین اخبار ایران و جهان: