نیوز سیتی!
11 آذر 1402 - 11:05

«فرمانده» برنده در محلات مشخص شد

مسابقه بزرگ فرمانده با هدف افزایش تقویت روحیه سلحشوری و ارتقای توان رزمی و ورزشی بسیجیان شهرستان محلات،به مدت ۳ روز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از محلات، مسابقه بزرگ فرمانده با هدف افزایش تقویت روحیه سلحشوری و ارتقای توان رزمی و ورزشی بسیجیان شهرستان محلات،به مدت ۳ روز برگزار شد.

این مسابقه با حضورهیات ورزش‌های همگانی شهرستان محلات با همکاری گردان پیاده بسیج «یا زهرا(س)» و تربیت بدنی سپاه محلات  مسابقه‌ای تحت عنوان «فرمانده» برگزار شد.

در این مسابقه بیش از ۶۰ ورزشکار بسیجی در قالب ۱۵ تیم در آیتم‌های متنوع و جذاب ورزشی و رزمی به مدت دو روز به رقابت پرداختند‌.

 

روز اول مسابقه فرمانده در بخش‌های مختلفی از جمله دارت، پرتاپ توپ مدیسن بال، شنا ۵۰ متر، تیراندازی با کمان، تیراندازی با تفنگ بادی برگزار شد.

روز دوم این مسابقه در بخش‌های دو ۵۰۰ متر، حمل مجروح ۳۰۰ متر، تیراندازی با سلاح کلاشینکف، تیراندازی با سلاح قناصه، تیراندازی با کمان برگزار شد.

بیگی رئیس هیات ورزش‌های همگانی شهرستان محلات هدف از برگزاری این مسابقه را  ارتقای توان رزمی و ورزشی بسیجیان و پویایی و نشاط در بین دسته‌های رزمی پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان محلات عنوان کرد.

در پایان این رقابت نتایج زیر حاصل شد

مقام اول تیم بسیج ورزشکاران با امتیاز ۲۷۰۲

مقام دوم تیم فرمانداری الف با امتیاز ۲۵۸۸

مقام سوم تیم گردان امام علی ب با امتیاز ۲۵۷۴

پایان پیام

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590852

مهمترین اخبار ایران و جهان: