نیوز سیتی!
10 آذر 1402 - 18:13

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس منصوب شد

با پیشنهاد استاندار فارس و موافقت وزیر کشور، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز ،  وزیر کشور در حکمی حسن شیخ‌نیا را به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس منصوب کرد.

در حکم احمد وحیدی خطاب به دکتر حسن شیخ نیا آمده است:بنا به پیشنهاد استاندار محترم فارس و با توجه به تایید معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور به موجب این حکم به سمت معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود با استفاده از کلیه ظرفیت‌های موجود در استان، اهداف و برنامه‌های تعریف شده در حوزه اقتصادی را از جمله ایجاد هماهنگی و نظارت بر فرایند تهیه و توزیع ارزاق و مایحتاج عمومی و رسیدگی به امور مرتبط به تنظیم بازار، مدیریت مخاطرات اقتصادی از طریق تهیه طرح‌های واکنش هوشمند، فعال، سریع و به هنگام در برابر مخاطرات و اختلال‌های داخلی، حمایت از بنگاه‌های اقتصادی استان، اجرای برنامه‌های توسعه اشتغال، بهبود فضای کسب و کار استان و جذب سرمایه‌گذاری و... را به جدیت دنبال نمایید.

 امید است ضمن تلاش در جهت ایجاد هماهنگی و تعامل با تمام نهادها، سازمان‌ها و دستگاه‌های کشوری و لشکری استان و بهره‌گیری از استعدادها و توانمندی نیروهای لایق، دلسوز و کارآمد در پیشبرد اهداف و سیاست‌های دولت مردمی و وزارت مطبوع و نیز خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم شریف استان موفق باشید و با اتکال به خداوند سبحان و توجه به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی با بهره‌گیری از آموزه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی، مدیریت جهادی و عمل انقلابی، وظایف محوله را به نحو شایسته انجام و در همه امور رعایت امانت و تقوا را بنمایید.

پایان پیام/پ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1590508

مهمترین اخبار ایران و جهان: