نیوز سیتی!
09 آذر 1402 - 09:35

صدور بالغ بر۱۴ هزار پروانه ساخت مسکن ملی در ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: از ابتدای اجرای طرح مسکن ملی تاکنون ۱۴ هزار و ۵۲۰ پروانه ساختمانی در ایلام صادر شده است.

فرشاد دوستی مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام، صبح پنجشنبه ۹ آذر ماه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: از ابتدای اجرای طرح مسکن ملی تاکنون ۲۳۱ هکتار زمین در استان ایلام برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن تامین شده است.

وی افزود: با توجه به اینکه در مرکز استان و چند شهر دیگر با مشکل کبود زمین مواجه هستیم، این موضوع از طرق مختلف در حال پیگیری است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام ادامه داد: در مدت یاد شده ۱۴ هزار و ۵۲۰ پروانه ساختمانی در راستای اجرای طرح ملی نهضت مسکن در استان صادر شده که نسبت به سال گذشته چند برابر افزایش داشته است. 

 دوستی خاطرنشان کرد: همچنین تاکنون تعداد ۴۷ هزار و ۸۷۷ نفر برای طرح نهضت ملی مسکن در این استان ثبت نام کرده اند.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه روند اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در استان مطلوب است، تصریح کرد: در این راستا تعداد ۱۵ هزار و ۹۷۷ نفر تأیید اولیه و ۹ هزار و ۸۱۶ نفر تأیید نهایی شده اند.

وی با اشاره به اینکه ۵ هزار و ۲۰۵ نفر در استان از طرح ملی مسکن انصراف داده اند، افزود: برای ۵ هزار و ۸۷۴ نفر در قالب اجرای طرح ملی نهضت مسکن پروژه ساختمان سازی تعریف و برای ۸ هزار و ۷۱۶ واحد زمین اختصاص یافته است.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، روز گذشته هیات اعزامی از وزارت راه و شهرسازی و وزارت کشور، از زمین محل احداث نهضت ملی مسکن شهر مهران و همچنین تمامی پروژه های نهضت ملی مسکن شهر ایلام بازدید کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1589196

مهمترین اخبار ایران و جهان: