نیوز سیتی!
27 آذر 1402 - 14:28

60 درصد جایگاه‌های سوخت خراسان‌شمالی فعال هستند

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۶۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در استان در وضعیت فعال قرار دارند که این عدد تا ساعت 16 امروز به 100 درصد می‌رسد.

علی‌اصغر برومند، مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد دررابطه‌با غیرفعال‌شدن جایگاه‌های سوخت در استان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۰ درصد از جایگاه‌های عرضه سوخت بنزین در استان در وضعیت فعال قرار دارند.

 وی با اشاره به اینکه این مشکل به‌صورت کشوری است و هیچ ربطی به داخل استان ندارد، گفت: هم اکنون ۲۸ جایگاه در استان فعال هستند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: جایگاه سوخت فعال در بجنورد شامل جایگاه حصار گرمخان، اتوبوس‌رانی، سید، محمدی و هدایتی، در شیروان شامل ساعد، امیرالمؤمنین، مایوان، در فاروج شامل غفاری، گرمه و جاجرم شامل جایگاه درق، صداقت و سیدالشهدا، در اسفراین شامل خاکشور، قشمشی، زرق آباد، مسیر دشت جایگاه سوخت رباط قره بیل، باب‌الرضا و جایگاه‌های سوخت سنخواست، شوقان، راز، یکه صعود فعالیت دارند.

 

 

برومند تصریح کرد: هر لحظه به تعداد این جایگاه‌ها اضافه خواهد شد.

 این مسئول بیان داشت: مشکل پیش‌آمده از صبح امروز ساعت ۱۰ پیش‌آمده که تا ۱۶ امروز مشکل رفع خواهد شد.

 وی ابراز داشت: همچنین در حال حاضر سوخت عرضه شده در جایگاه‌های فعال با قیمت آزاد لیتری ۳ هزار تومان است که با رفع مشکل از صبح روز آینده مجدد با قیمت دولتی توزیع انجام خواهد شد.

 مدیر روابط‌عمومی شرکت پخش فراورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی اضافه کرد: نکته قابل‌توجه این است که شایعاتی مبنی بر افزایش قیمت سوخت بنزین مطرح شده که این مشکل پیش‌آمده هیچ ارتباطی به صحت این شایعات در بازار سوخت ندارد و هیچ‌گونه گرانی لحاظ نخواهد شد.

پایان پیام/آ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1608196

مهمترین اخبار ایران و جهان: