نیوز سیتی!
01 دی 1402 - 18:27

لیگ برتر بسکتبال بانوان| قطار ذوب‌‌آهن روی ریل پیروزی

تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن در هفته هفتم لیگ برتر تیم بینالود خودرو نیشابور را با شکست بدرقه کرد.

 به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم‌های بانوان بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان و بینالود خودرو نیشابور در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر ظهر امروز(جمعه یکم دی) به میزبانی سالن ملت اصفهان برگزار شد و با پیروزی ذوب‌آهن خاتمه یافت.

ذوبی‌ها در هر ۴ کوارتر بازی بهتر از حریف خود ظاهر شدند و در پایان با نتیجه ۱۰۱ بر ۴۳ تیم نماینده نیشابور را مغلوب کردند؛ در این دیدار انیس مرادی از ذوب‌آهن با ۱۵ امتیاز، ۱۶ ریباند، ۶ پاس گل و کارایی ۳۳ بهترین بازیکن بود.

ایرادات دور رفت را برطرف کردیم

فرحناز شمس، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن پس از برتری مقابل تیم بینالود نیشابور اظهار داشت: امروز با تیم نیشابور در دور برگشت بازی داشتیم، در دور رفت ایراداتی داشتیم، به دلیل جابه‌جایی بازیکنان به شهر دیگر، تمرینات خوبی برای بازی رفت نداشتیم.

وی افزود: در این مدت تلاش و روی برنامه‌های خود کار کردیم، تا بتوانیم در بازی برگشت توافق خود را جبران کنیم.

شمس تصریح کرد: خوشحالیم که بچه‌ها خوب کار کردند و نکاتی که از آن‌ها خواسته بودیم را انجام دادند و نتیجه خوبی هم کسب شد.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: با توجه به جدول مسابقات یک هفته استراحت خواهیم شد، برنامه‌ریزی به این شکل است و از این زمان برای بازی‌های بعدی استفاده خواهیم کرد و این یک فرصت خوب برای ما خواهد بود.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال بانوان ذوب‌آهن در فصل جاری مسابقات لیگ برتر در ۶ دیدار به میدان رفته و در همه‌ این مسابقات رقبای خود را شکست داده است.

پایان پیام/۶۳۱۳۴/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1612652

مهمترین اخبار ایران و جهان: