نیوز سیتی!
08 آبان 1402 - 13:34

وزیر آموزش و پرورش: برای شادمانی جهان همه با هم دنیای بدون اسرائیل را به تصویر بکشیم/ پیام قاسم سلیمانی، صلح و دنیای بدون اسرائیل است

وزیر آموزش و پرورش گفت: نسل طوفان نسلی است که بساط استکبار را برخواهد چید؛ پیام قاسم سلیمانی پیام صلح بود و ما نیز با صلح به دنیا پیام داریم و آن این است که برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا همه با هم دنیای بدون اسرائیل به تصویر بکشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش امروز در مراسم اجتماع بزرگ نسل طوفان که با حضور ۱۰ هزار دانش‌آموز دختر در سالن ورزشی شهید پورشریفی برگزار شد، اظهار کرد: ایرانیان همواره در برابر ظالمان ایستاده و این در رگ و خون ما است که در کنار مظلوم باشیم.

وی با بیان اینکه برخی کشورهای عربی به بهانه‌ای نمی‌خواهند در کنار مردم غزه باشند، یک ظلم قاطع در حال انجام هستند، ادامه داد: اگر امروز کسی این جنایت‌ها را ببیند و کاری از پیش نبرد و یا خود را به کوچه علی چپ بزند، در واقع دارد با صهیونیست‌ها همکاری می‌کند و شریک جرم است. 

وزیر آموزش و پرورش متذکر شد: دانش‌آموزان ایران و جهان به میدان بیایید و به اسرائیل نهیب زده و با بلندترین و رساترین صدا بگویید مرگ بر اسرائیل. 

وی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر اسرائیل برای رژیمی است که برای حکومت خود دارد، کودک می‌کشد، گفت: شهدای ما، امام ما از همان روز اول این شیطان را می‌شناختند و این شعار را سر دادند و می‌دانستند که باید این غده سرطانی را در همان اول از بین برد و اجازه نداد که بزرگتر شود. 

صحرایی با اشاره بر اینکه امروز روز بسیج دانش آموزی است، گفت: کشور ۳۶ هزار شهید دانش آموز دارد که در آن سن می‌دانستند که باید ظلم را ریشه‌کن کنند. 

وی گفت: همین الآن عامل قدرت ایران امروز در این سالن نشسته است و در حال صرف شعار مدرسه قوی برابر با ایران قوی است. 

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: ما باید برای مدرسه هزینه کنیم تا در مقابل ایران قوی داشته باشیم. 

وی با تاکید بر اینکه این نسل، نسل طوفان و قاسم سلیمانی است، گفت: آنها فکر می‌کردند با به شهادت رساندن قاسم سلیمانی دیگر سردار را از بین بردند ولی غافل از این بودند که قاسم سلیمانی در وجود تک به تک این نسل طوفان جاری است. 

صحرایی اذعان داشت: نسل طوفان نسلی است که بساط استکبار را برخواهد چید؛ پیام قاسم سلیمانی پیام صلح بود و ما نیز با صلح به دنیا پیام داریم و آن این است که برای ایجاد شادمانی در سراسر دنیا همه با هم دنیای بدون اسرائیل به تصویر بکشیم.


وی ادامه داد: از روزی که این غده سرطانی درست شده است، جهان به خطر افتاده است پس اگر ما می‌گوییم مرگ بر اسرائیل به خاطر فراهم آوردن آرامش در ایران و جهان است. 

صحرایی ابراز کرد: الگوی این نسل شهید فهمیده است و این نسل می‌خواهد با پیام جهانی خود نشان دهد که ما در کنار غزه هستیم و این نسل هیچ وقت راه شهدا را فراموش نخواهیم کرد. 

وی در ادامه با اشاره به حضور نسل نواندیش در این اجتماع ۱۰ هزار نفری، گفت: انروز کودکان ما عروسک‌هایشان را آورده‌اند تا فریاد نسل طوفان و صدای عروسک‌هایشان اسرائیل را نابود کند. این صدا، صدای قاسم سلیمانی است که در یکایک این دانش آموزان تکثیر شده است و امروز ۱۶ و نیم میلیون قاسم سلیمانی داریم.

وی تصریح کرد: آمریکا، انگلیس و فرانسه و کشورهای وابسته به وجود این غده سرطانی، بدانند که اسرائیل در حال نابود شدن است.
 

وی خاطرنشان کرد: دختران عزیزم روزتان مبارک! از شما می‌خواهم مهربانی خودتان را با کودکان مظلوم غزه و هر جای دیگر دنیا به شراکت بگذارید و با تمام وجود و انرژی و آن گونه که شایسته است بر سر آن رژیم کودک کش ، فریاد بکشید. 

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت : از خانواده‌ها می‌خواهم به همان اندازه ذکر رسول الله در دل نوجوانان جاری می‌کنند و به همان اندازه نفرت از اسرائیل و ابلیس را در دل جوانان بکارند. 

وی افزود: امروز صهیونیست‌ها و طرفداران آنها می‌دانند که اسرائیل رو به زوال است و دنیا همه چهره واقعی آنها را دیده است. 

صحرایی گفت: امروز حاج قاسم عزیز در کودک معصوم تکثیر شده است و این نصرت و ودعده الهی است که وقتی حق آمد باطل باید برود. 

وی در پایان گفت: دختران عزیزم روز و سرشت‌تان سرشار از شادی و ایمان باشد.

پایان پیام/۶۰۰۲۷

منبع: فارس
شناسه خبر: 1555296

مهمترین اخبار ایران و جهان: