نیوز سیتی!
24 آبان 1402 - 11:34

توان بازدارندگی اسرائیل کاهش یافته است

فرمانده گروه موشکی ۸ بلال هوافضا گفت: توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی کاهش یافته و در عملیات اخیر به وضوح وضعیت از هم پاشیدگی آنها دیده می‌شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، سردار مرتضی سیفی در دومین سالگرد شهدای هوافضا در بیجار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و شهدای دیار گروس، اظهار داشت: برگزاری یادواره‌های شهدا فرهنگ جهاد و شهادت را در میان مردم نهادینه می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: نیروهای خدوم هوافضا در تمام مراحل پای میهن ایستاده‌اند و ایستادگی این قشر خدوم موجبات دلگرمی و آرامش ملت را فراهم می‌کند.

فرمانده گروه موشکی 8 بلال هوافضای سپاه تصریح کرد: آمادگی کامل برای مقابله با دشمنان داریم، محور مقاومت تا نابودی اسرائیل و ظهور منجی بشریت حضرت مهدی موعود(عج) ادامه دارد.

سیفی اضافه کرد: توان بازدارندگی رژیم صهیونیستی کاهش یافته و در عملیات اخیر به وضوح وضعیت از هم پاشیدگی آنها دیده می‌شد، شدت آسیب‌های وارده به رژیم صهیونیستی تا پایان این غده سرطانی و پیروزی حماس ادامه دارد.

حجت‌الاسلام علی خورشیدی امام جمعه بیجار نیز در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خواستار نام‌گذاری مکان یا خیابانی در این شهرستان، به‌نام شهدای هوافضا شد و گفت: شهدای دارای رزق حسنی، جاوید و عندالهی هستند و حیات ابدی دارند.

به گفته وی، علی‌رغم اینکه جسم شهیدان در میان نیست، اما در دنیای ما به اشکال مختلف تاثیرگذارند و همیشه زنده هستند.

امام جمعه بیجار اذعان کرد: شهدای هوافضا حق بزرگی بر همه ما دارند، یاد و خاطره شهدای همواره زنده و خون پاک این عزیزان حافظ انقلاب و چراغ راه آینده ماست.

خورشیدی انتقام سخت شهادت حاج قاسم سلیمانی را خروج ایادی استکبار و دشمنان از منطقه خاورمیانه بیان کرد و گفت: طوفان‌الاقصی تا نابودی کامل رژیم غاصب و دشمنان اسلام و مردم مسلمان ادامه خواهد داشت.

در پایان از کتاب «داغی بر دل» شهر اثر نویسنده بیجاری سمیه احمدی که زندگی‌ این 5 شهید را به رشته تحریر درآورده است، رونمایی شد.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۱

منبع: فارس
شناسه خبر: 1572652

مهمترین اخبار ایران و جهان: