نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 11:05

نقره‌داغ صنوف متخلف بروجردی در طرح نظارت یلدایی

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: واحد‌های صنفی که اقدام به گران‌فروشی اقلام مورد نیاز مردم در شب یلدا کنند سریعا در محل پلمپ می‌شوند.

امین خادمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بروجرد، افزود: واحد‌های صنفی که اقدام به گران‌فروشی اقلام مورد نیاز مردم در شب یلدا کنند، سریعا در محل پلمپ می‌شوند.

وی اظهار داشت: گشت مشترک تنظیم بازار با محوریت اداره تعزیرات حکومتی بروجرد تشکیل و روزانه صبح و عصر بر بازار نظارت می‌کنند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: در ایام پیش رو قنادی‌ها، آجیل‌فروشی‌ها‌ و واحد‌های عرضه کننده مرغ و گوشت  روزانه رصد می‌شوند.

خادمی افزود: شهروندان بروجردی هرگونه شکایت از اصناف در موارد گران‌فروشی و کم‌فروشی را به سامانه ۱۳۵ تعزیرات حکومتی اعلام کنند.

وی همچنین با اشاره به کشف ۳۰۰ کیسه آرد قاچاق خارج از شبکه بیان کرد: طی یک ماه گذشته توسط گشت مشترک ستاد  تنظیم بازار مقدار ۳۰۰ کیسه آرد از انبار‌های غیر مجاز در شهرستان بروجرد کشف و ضبط شده است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بروجرد گفت: آرد‌های کشف شده بعد از تشکیل پرونده در اداره تعزیرات حکومتی بروجرد از طریق شبکه توزیع بین نانوایان توزیع شده است.

پایان‌پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606096

مهمترین اخبار ایران و جهان: