نیوز سیتی!
25 آذر 1402 - 13:51

جزئیات تشییع پیکر شهید مدافع امنیت حسن بابانیا اعلام شد

پیکر پاک شهید عرصه امنیتحسن بابانیا  یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با  تشییع پیکر ۶ شهید گمنام، در سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در رشت تشییع می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، در حمله کور گروهک تروریستی جیش الظلم، تعدادی از تروریست‌ها به هلاکت رسیده و تعدادی زخمی شدند و بر اساس آخرین اعلام فراجا همچنین در این حادثه ۱۲ نفر از مامورین جان برکف نیروی انتظامی به شهادت رسیدند.

یکی از شهدای حمله تروریستی به مقر نیروی انتظامی در شهرستان راسک، شهید حسن بابانیا اهل استان گیلان و از  روستای پیلدره از توابع شهرستان املش است که به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

به گفته مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی گیلان، مراسم تشییع پیکر پاک شهید عرصه امنیت ستوان‌دوم شهید "حسن بابانیا"، ساعت ۹ صبح  فردا یکشنبه ۲۶ آذرماه همزمان با  تشییع پیکر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس، در سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) از معراج شهدا تا میدان شهدای ذهاب شهرستان رشت برگزار می‌شود.

بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی گیلان، پیکر پاک این شهید والامقام پس از تشییع در مرکز استان به زادگاه وی در شهرستان املش منتقل و در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده خواهد شد.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1606352

مهمترین اخبار ایران و جهان: