نیوز سیتی!
03 آذر 1402 - 17:52

حضور بصیرت بسیج در تمام عرصه‌ها سبب نشاط و امید شد

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به اینکه حضور باشکوه و بصیرت بسیج در تمام عرصه‌ها سبب نشاط و امید در بین مردم و جامعه شده است، گفت: دشمن از اتحاد و همدلی بسیجیان هراس دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سردار سیاوش مسلمی  پیش از ظهر امروز در اجتماع بزرگ بسیجیان و گردهمایی «دختران حاج قاسم» در سالن سیدرسول حسینی شهرستان ساری با قدردانی و حضور دشمن‌شکن بسیجیان در این مراسم اظهار کرد: بسیج آنچه را دشمن طراحی و به آن امید بسته بود را نقش برآب کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه حضور باشکوه و بصیرت بسیج در تمام عرصه‌ها سبب نشاط و امید در بین مردم و جامعه شده است، تصریح کرد: دشمن از اتحاد و همدلی بسیجیان هراس دارد.
 
فرمانده سپاه کربلا با قدردانی از تمام اقدامات خوب و اثرگذار بسیج در عرصه‌های مختلف، بیان کرد: حضور با شکوه و جهادی بسیج در عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و محرومیت‌زدایی، امید را در بین مردم زنده نگه داشته است.

مسلمی با اعلام اینکه امروز بسیج در عرصه محرومیت‌زدایی، سازندگی و اقتصاد مقاومتی مشغول به خدمت به ملت است، افزود: بسیج در قرارگاه محرومیت‌زدایی با تبعیت از رهبر معظم انقلاب به دنبال خدمت خالصانه به مردم است.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1583252

مهمترین اخبار ایران و جهان: