نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 13:16

اعتراض تند و عجیب کاپیتان تیم ملی والیبال در ارومیه +فیلم

کاپیتان تیم والیبال فولاد سیرجان در جریان دیدار با شهرداری ارومیه با انجام حرکاتی عجیب به تصمیم داور معترض شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در چارچوب هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور عصر روز گذشته تیم‌های شهرداری ارومیه و فولاد سیرجان ایرانیان در سالن غدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که میزبان سه بر یک نتیجه را به نماینده سیرجان واگذار کرد.

فولادی‌ها با هدایت بهروز عطایی در ست سوم این دیدار 25 بر 20 مغلوب نماینده ارومیه شدند، اما در ست‌های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 16، 25 بر 21 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند تا با کسب دومین برد خود، شش امتیازی شوند.

در جریان این مسابقه سید محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران و تیم فولاد سیرجان در یک صحنه به شدت معترض شد و حرکات عجیبی از خود به نمایش گذاشت. وی اعتراض شدیدی به داور مسابقه کرد و در نهایت از زیر تور عبور کرده و وارد زمین حریف شد. این اقدامات عجیب موسوی تنها با یک کارت زرد از سوی داور مسابقه همراه بود که وی در واکنش به این تصمیم هم برای داور مسابقه دست زد و او را تشویق کرد!

 

 

محمد عشق‌دوست و اسماعیل رزقی نیز به عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند که 700 تماشاگر داشت. گفتنی است کادر فنی و بازیکنان تیم فولاد سیرجان در پایان این مسابقه حاضر به مصاحبه نشدند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1551152

مهمترین اخبار ایران و جهان: