نیوز سیتی!
04 آبان 1402 - 08:16

گلایه از افزایش گله‌های سگ‌های ولگرد در جویبار

فرماندار شهرستان جویبار گفت: تعداد گله‌های سگ‌های ولگرد در جویبار از حالت عادی خارج شده و کودکان، زنان و افراد پیر امنیت ندارند و در خیابان با ترس از کنار سگ‌ها عبور می‌کنند.

به گزارش خبرنگار فارس از جویبار، کمال رستمعلی فرماندار جویبار در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری جویبار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام شهدا و شهدای وقایع اخیر در فلسطین مظلوم و مقتدر، با بیان اینکه مردم شهرستان جویبار مدت‌ها است در حوزه شهری دغدغه و مشکل دارند، اظهار کرد: در مورد نابسامانی اوضاع شهری بارها به مسؤولان شهرداری و اعضای شورای شهر تذکر، انتقاد، گلایه شد و رسانه‌ها بارها به این مسئله پرداختند اما اوضاع شهر جویبار همچنان نابسامان است.

وی گفت: وجود گله‌های سگ در جویبار از حالت عادی خارج شده و کودکان، زنان و افراد پیر امنیت ندارند و در خیابان با ترس از کنار سگ‌ها عبور می‌کنند.

فرماندار جویبار از جمله مشکلات شهر جویبار را وجود سطل‌ها و کوچه‌های پر از زباله رها شده در سطح شهر، وجود علف‌های بلند هرز در سطح بلوارها،  نابسامانی جمعه بازار و ساحل عنوان کرد و اظهار کرد: تذکرات داده شده به گوش کسی نمی‌رسد و جواب قانع کننده‌ای نمی‌شنویم.

وی همچنین به نبود پیاده رو در سطح شهر جویبار اشاره کرد و گفت: این شهر یا پیاده رو ندارد یا اگر دارد چنان بلایی بر سرش آوردند که به دلیل وجود علف‌های هرز، زباله، آهن‌آلات و سد معبر کسی نمی‌تواند در آن راه برود.

رستمعلی خاطرنشان کرد: این کارها جزو بدیهی‌ترین وظایف شهرداری است و حق این مردم نیست که در چنین فضایی زندگی کنند.

وی همچنین ضمن‌گله مندی از دائم الغیبت بودن مسؤول شهرداری جویبار در جلسات شورای اداری، افزود: امیدوارم اعضای شورای شهر جویبار تدبیر عاجل برای این شهر انجام داده تا مردم طعم خدمت را بچشند.

* شهر جویبار ۵ ماه بدون شهردار

در ادامه آیت الله نادعلی‌زاده امام جمعه جویبار با بیان اینکه اختلاف شورا به ضرر همه است، اظهار کرد: بارها به ما گزارش رسیده که بین اعضای شورای شهر جویبار دودستگی و سه دستگی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان جویبار ۵ ماه بدون شهردار است از اعضای شورای شهر جویبار خواست که فرد کاردان و سالمی را برای شهرداری جویبار انتخاب کنند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1550896