نیوز سیتی!
28 آبان 1402 - 22:42

انتقاد سرپرست فرمانداری نکا از کم کاری برخی ادارات

سرپرست فرمانداری نکا با تأکید بر خدمات‌رسانی میدانی مدیران دستگاه‌های اجرایی گفت: اینکه فردی برای مطالبه به فرمانداری رجوع می‌کند بیانگر کم‌کاری مدیر و کارکنان آن اداره است .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان نکا، مرتضی رمضانی سرپرست فرمانداری نکا عصر امروز در جلسه شورای اداری نکا با تأکید بر انجام کار میدانی توسط مدیران دستگاه‌های اداری اظهار کرد: اینکه مدیر دستگاهی برای مشکل از دفتر خارج نشود و کمرنگ باشد، قابل پذیرش نیست، برای خدمات‌رسانی به مردم باید به دل مردم رفت و از نزدیک با آنان ارتباط داشت و مشکلات را بررسی و حل و فصل کرد.

وی گفت: اگر روند پیگیری نکردن مسؤولان در قبال مردم، ادامه یابد با چالش روبرو هستیم و اگر برای خدمت به مردم آمدیم نباید کوتاهی کنیم و مردم مطالبه دارند و مطالبات‌شان به حق است.

رمضانی گفت: اینکه فردی برای مطالبه به فرمانداری رجوع می‌کند بیانگر کم‌کاری مدیر و کارکنان آن اداره است، به دلیل کم‌کاری ادارات، در فرمانداری جوابگوی مردم هستیم‌.

وی افزود: پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام ادارات در دستور کار مدیران باشد و چانه‌زنی کنید که ما مشکلات فراوان داریم.

* روسای بانک‌ها و رئیس دستگاه مانع هستند

سرپرست فرمانداری نکا اظهار کرد: گلایه‌مندی تولیدکنندگان از بانک‌ها بسیار بالاست و باید بری کنیم که اعتبارات بانک‌ها به کدام سمت می‌رود.

رمضانی گفت: در سالی که رهبر بر رفع موانع تولید تاکید دارد، خود رووسای بانک‌ها و رئیس دستگاه مانع هستند و حاضر نیستند تا قوانین مشکلات مردم برطرف شود.

پایان پیام/۸۶۰۰۲/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1578108

مهمترین اخبار ایران و جهان: