نیوز سیتی!
01 آذر 1402 - 15:31

جریمه سنگین مدیرعامل و اعلام فروش حافظ ساری!

باشگاه حافظ ساری با انتشار اطلاعیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد؛ امتیاز این تیم واگذار خواهد شد در غیراین صورت منحل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، با اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های پوشاک حافظ ساری و پالایش نفت بندرعباس از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتسال برگزار و از سوی حافظ یوسفی، مدیرعامل تیم پوشاک ساری تخلفاتی مبنی بر بدرفتاری در قبال داوران رخ داد.

وی به سه جلسه از ورود به محل برگزاری مسابقات تیم و پرداخت ۳۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این رای قابل تجدید نظر است.

تیم پوشاک حافظ ساری به دلیل داشتن سه بازیکن اخطاری و تخلفات تماشاگرانش به دلیل فحاشی به داور باید ۲۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

*حافظ ساری در آستانه انحلال

باشگاه حافظ ساری با انتشار اطلاعیه‌ای به طور رسمی اعلام کرد امتیاز این تیم واگذار خواهد شد در غیر اینصورت منحل می‌شود.

در نامه‌ای که به امضای حافظ یوسفی مالک باشگاه حافظ ساری منتشر شده این باشگاه اعلام کرده که بدون هیچگونه بدهی و با پرداخت ۲۰ تا۳۰ درصد مبلغ قراردادهای فصل جاری و تسویه حساب کلی هزینه‌های جاری نیم فصل اول، آماده واگذاری به متقاضیان است.

این باشگاه اعلام کرده از امروز ظرف مدت پنج روز نسبت به دریافت تقاضاها ترتیب اثر خواهد داد و در صورت عدم واگذاری امتیاز ، تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر منحل خواهد شد.

به گزارش فارس، این در حالی است که چند روز پیش سرمربی تیم نیز استعفا داده بود و چند تن از بازیکنان این باشگاه به دلیل عدم رعایت تعهدات باشگاه، از این تیم خداحافظی کردند و یک سرفه قرارداد خود را فسخ کرده بودند.

پایان پیام/م

منبع: فارس
شناسه خبر: 1581252

مهمترین اخبار ایران و جهان: