نیوز سیتی!
21 آذر 1402 - 16:03

ضروریت ارتقاء امنیت در جاده‌های استان البرز

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز گفت: تلاش پلیس بر کاهش تصادف ها و امنیت جاده ای برای مردم و مسافران است و دراین زمینه از تمام ظرفیت‌ها استفاده خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، محمد نادربیگی، جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در حاشیه رزمایش انتظامی ترافیکی زمستان ۱۴۰۲، در جمع اصحاب رسانه، گفت: علاوه بر تیم‌های محسوس، تیم‌های پلیس نامحسوس درتمام محورهای ارتباطی استان البرز استقرار می‌یابد و نظارت کامل در جاده‌ها خواهند داشت.

وی اضافه کرد: اکنون روزانه بیش از هفت هزار تردد در راه‌های استان البرز صورت می‌گیرد که خود تلاش مضاعفی از سوی مأموران پلیس راه برای کنترل و انضباط ترافیکی به منظور کاهش تصادفات و تخلفات انجام می‌شود.

نادربیگی افزود: با همکاری و مشارکت پلیس و سایر دستگاه های امدادی امسال رتبه سوم در کشور به دلیل کاهش تصادفات فوتی بودیم.

وی ادامه داد: در فصل زمستان ریزش سنگ، کوه و بهمن تهدید جدی برای خودروها در محور کوهستانی کرج - چالوس است و انتظار می‌رود خودروها در مکان‌های ناایمن توقف نکنند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با تعامل و همکاری دستگاه‌های امدادی وخدماتی دراستان البرز شاهد همکاری خوبی در بخش امدادرسانی به مسافران هستیم.

جانشین فرمانده انتظامی البرز گفت: پلیس با استفاده از ظرفیت قانون در تلاش است تا سوانح رانندگی را به کمترین سطح برساند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1602696

مهمترین اخبار ایران و جهان: