نیوز سیتی!
28 آذر 1402 - 10:12

بهسازی معابر همه روستاهای بخش مود سربیشه

بخشدار مود سربیشه از بهسازی معابر روستاهای داراو بدون دهیاری این بخش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از سربیشه، عباس مشایخی‌راد، بخشدار مود امروز در گردهمایی دهیاران این بخش که با حضور فرماندار سربیشه همراه بود، اظهار داشت: این بخش دارای ۴۹ روستا دارای دهیاری و شورای اسلامی و ۵۲ روستای بدون دهیاری و شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه بهسازی معابر همه روستاهای دارا و بدوندهیاری بخش مود انجام شده است افزود: زیرسازی و آسفالت معابر در روستاهای بخش از طریق اعتبارات عمرانی و خودیاری خود مردم انجام گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در بحث نظارت بر ساخت و سازهای روستایی بالغ بر ۵۰ پرونده ماده ۹۹ داشتیم، تصریح کرد: طی ۱۰ ماهه گذشته بیش از یک میلیارد تومان اعتبار برای بهسازی قنات ها و جدول‌گذاری معابر روستاهای بدون دهیاری هزینه شد.

بخشدار مود یادآور شد: در سطح بخش برگزاری منظم و مستمر جلسات حیات تطبیق را داریم.

مشایخی‌راد از برگزاری ۵ جلسه شورای بهداشت بخش خبر داد و گفت: ساماندهی سگ‌های ولگرد، نظارت جدی بر موضوع پسماند و دفن بهداشتی پسماند، نظارت بر نانوایی‌ها و برگزاری ماهانه یک جلسه کمیته آرد و نان بخش از اهم اقدامات حوزه بهداشتی مود است.

وی تشکیل شورای فرهنگ عمومی، اجرای طرح یاریگری زندگی در ۳ روستای چشمت و مختاران و زیدر، پیگیری و برگزاری برنامه‌ها در همه مناسبت‌ها، استقبال بی‌نظیر مردم بخش از شهدای خوشنام و گمنام، برگزاری ۵ جلسه انجمن کتابخانه‌ها و استفاده از ظرفیت خیران و برگزاری دو جلسه شهرستانی کاهش آسیب‌های اجتماعی را از عمده برنامه‌های فرهنگی بخش مود اعلام کرد.

در ادامه دهیاران نظارت و مشکلات‌ روستاها رو بیان کردند.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1609008

مهمترین اخبار ایران و جهان: