نیوز سیتی!
12 آبان 1402 - 11:50

نهضت حماس انتقام خون آرمان‌های علی‌وردی را از رژیم صیهونیست گرفت

استاندار مازندران گفت: نهضت حماس به تنهایی انتقام خون آرمان علی‌وردی‌ها را گرفته است که سال گذشته دلاورمردانه و غیورانه در برابر اغتشاشاگران ایستادند تا امروز شاهد رسوایی محرکان آن‌ها در جهان باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور در اولین سالگرد شهادت مدافع ولایت و امنیت، شهید آرمان علی‌وردی در مصلای بزرگ بهشهر اظهار کرد: رژیم آلوده اسرائیل سال گذشته با اغتشاشات ایران جشن و پایکوبی برگزار می‌کرد و عیادی‌اش را در رسانه‌های کثیف غربی خرج می‌کرد اما امسال خواب آرام ندارد.

وی با بیان اینکه حزب الله در لبنان، یاران ابومهدی المهندس در عراق، لشکریان یمن و سوریه هنوز آرام هستند، یادآور شد: یاران حاج قاسم در ایران نیز هنوز آرام هستند و منتظر دستور مقام معظم رهبری برای جهاد می‌باشند.

حسینی‌پور با اشاره به سواستفاده حداکثری دشمنان از نجابت و صبوری مردم، مطرح کرد: آرمان‌ها راه شهادت را باز نگه داشته‌اند تا روز موعود که بسیار هم نزدیک است، از راه برسد.

وی با بیان اینکه ۱۰ هزار و ۴۴۰ شهید والامقام مازندران در کنار آرمان‌های علی‌وردی هر کدام نوری از استان مازندران هستند، گفت: همه آن‌ها در کنار لشکر عظیم شهدای کشور و حاج قاسم سلیمانی، پرچم سبز دیار علویان را به دست فرمانده اصلی برسانند.

استاندار مازندران ضمن تشکر از خانواده شهید علی‌وردی عنوان کرد: این خانواده افتخاری برای استان محسوب می‌شوند چرا که چنین فرزندی غیوری را تربیت کردند و بی تردید مورد توجه خاص امام زمان (عج) قرار خواهند بود.

آرمان علی‌وردی طلبه بسیجی اهل شهرستان بهشهر بود که چهارم آبان ۱۴۰۱ و در جریان اغتشاشات ۱۴۰۱ ایران، در شهرک اکباتان تهران زخمی و بعد از آن به شهادت رسید.

پایان پیام/غ

منبع: فارس
شناسه خبر: 1559508

مهمترین اخبار ایران و جهان: