نیوز سیتی!
19 آذر 1402 - 00:41

۵۱ میلیارد تومان تسهیلات به کشاورزان گیلان پرداخت شد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به پرداخت ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شد، گفت: این واحد‌ها در بخش سردخانه، بسته‌بندی برنج و بسته‌‎بندی حبوبات فعالیت دارند.

 به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، صالح محمدی رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان عصر امروز در بازدید از باغات چای رشت و در جمع خبرنگاران با اشاره به پرداخت ۵۱ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است، اظهار کرد: این واحد‌ها در بخش سردخانه، بسته‌بندی برنج و بسته‌‎بندی حبوبات فعالیت دارند.

وی همچنین از پرداخت سه میلیارد تومان تسهیلات به متقاضیان واجد شرایط در بخش‌های مختلف کشاورزی خبر داد و افزود: سه میلیارد و ۱۸۴ میلیون تومان تسهیلات نیز از محل اعتبار مشاغل خانگی به ۴۵ متقاضی واجد شرایط در حوزه‌های مختلف کشاورزی پرداخت شده است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان یکی از اهداف این سازمان را حمایت از مشاغل خانگی دانست و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۶۷ طرح کشاورزی به بانک‌های عامل معرفی شده و با تلاش‌های صورت گرفته، ۲۷ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان به صاحبان این طرح‌ها پرداخت شده است.

محمدی با بیان اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات مشاغل خانگی باید در سامانه معرفی شده ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: متقاضیان دریافت این گونه تسهیلات در بخش کشاورزی باید ابتدا در سامانه مشاغل خانگی ثبت نام و پس از دریافت مجوز به بانک عامل معرفی شوند و همچنین متقاضیان دریافت تسهیلات از محل تبصره ۱۸ نیز باید ابتدا در سامانه سیتا ثبت‌نام کرده و پس از اخذ کد رهگیری و مراجعه به جهاد کشاورزی شهرستان‌های ۱۷ گانه استان گیلان سایر مراحل اداری را سپری کنند.

پایان پیام/۸۴۰۰۸

منبع: فارس
شناسه خبر: 1599552

مهمترین اخبار ایران و جهان: