نیوز سیتی!
09 آبان 1402 - 21:22

خون شهید جامعه را به حرکت درمی‌آورد

جانشین مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه خون شهید همواره جامعه را به حرکت درمی‌آورد گفت: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند.

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام کریم سرافراز عصر امروز در دیدار با خانواده شهید اسحاق علی عیوضی از شهدای دانش آموز استان همدان اظهار کرد:خدا را شاکریم در هفته‌ای که به مناسبت یاد و خاطر شهدای عزیز دانش‌آموز، به عنوان هفته بسیج دانش آموزی نامگذاری شده در منزل شهید حضور یافتیم.

وی به مقام و منزلت  و جایگاه شهید در دین مبین اسلام اشاره و بیان کرد: خداوند جان و مال مومنین را در ازای بهشت می‌خرد، به طوری که جان مال خداوند است و خود خدا خریدار این مال است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با بیان اینکه  شهید همواره زنده است و در جامعه اثرگذاری دارد، افزود: خداوند دو بار در قران براینکه شهیدان زنده هستند تاکید می‌کند و می‌فرماید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند را مرده مپندارید، بلکه آنان زنده و در نزد پروردگارشان روزی دارند.

وی با تاکید بر اینکه تأثیرگذاری شهدا تمام‌نشدنی است و شهدا همواره زنده و هدایتگر جامعه هستند، تصریح کرد: موثر بودن و تاثیرگذاری شهید یکی از لوازم زنده بودن شهید است به طوری که بر جامعه و پیرامون خود اثر می‌گذارد.

سرافراز با بیان اینکه خون شهید همواره جامعه را به حرکت درمی‌آورد افزود: خانواده شهدا چشم و چراغ ملت هستند و باید ضمن زنده نگه داشتن یاد و خاطر شهدا به قدردان خانواده آنها باشیم.

وی با بیان اینکه هر آنچه انقلاب، ملت و ممکلت دارد به برکت مجاهدت مجاهدان و خون پاک شهداست، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم مقام شامخ شهدا را تکریم کنیم.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج با عنوان اینکه شهدا در راه اهداف مقدس انقلاب، اسلام و برای امنیت کشور و مردم، از جان با ارزش خود گذشتند، یاداور شد: امروز ما به خانواده شهید عرض می‌کنیم در راهی که شهدای گرانقدر برای ما ترسیم کردند بر عهد خود پایبندیم و در این مسیر نورانی به عنوان سربازی ولایت و سربازی نائب امام زمان و انشاءالله سربازی امام زمان(عج) بر عهد خود استوار خواهیم ماند.

پایان پیام/ ۳۱۴۰

منبع: فارس
شناسه خبر: 1557008

مهمترین اخبار ایران و جهان: