نیوز سیتی!
25 مهر 1402 - 08:48

افزایش مناطق شهرداری در جیرفت

شهردار جیرفت گفت: با توجه به گسترش شهری و جمعیتی شهر جیرفت، وزارت کشور با تاسیس دو منطقه شهرداری در جیرفت موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، هادی ربانی در جمع خبرنگاران با اعلام دستاوردهای سفر به تهران و دیدار با مسؤولان اظهار داشت: در دیداری که با دکتر جمالی‌زاده، معاون وزیر کشور به اتفاق نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد و رئیس شورای اسلامی شهر داشتیم دستاوردهای بسیار خوبی برای شهر جیرفت به دست آمد.

شهردار جیرفت افزود: پس از یک دهه شهرداری جیرفت با طی مراحل اداری از لحاظ درجه ارتقا پیدا خواهد کرد و این ارتقای درجه شهرداری جیرفت شاخصی برای تعیین میزان توسعه شهر است.

وی با بیان درجه ده شدن شهرداری جیرفت در آینده‌ای نزدیک افزود: با اوج‌گیری فعالیت‌های عمرانی و خدماتی در شهر جیرفت با اخذ پارامترهای مورد نظر وزارت کشور و به دستور وزیر کشور، شهرداری جیرفت ارتقا درجه پیدا خواهد کرد.

 ربانی با بیان افزایش اعتبارات بر اساس درجه جدید شهرداری جیرفت، گفت: درجه‌بندی شهرداری‌ها ملاکی است تا دولت بر اساس آن میزان اعتبارات عمرانی مورد نیاز برای اجرای پروژه‌های شهری از جمله تامین بودجه، تجهیزات و ماشین‌آلات لازم را پیش‌بینی و تامین کند.

شهردار جیرفت با اعلام موافقت وزارت کشور با تاسیس دو منطقه شهرداری جیرفت در روزهای آتی گفت: با توجه به گسترش شهری و جمعیتی شهر جیرفت، امکان خدمت‌رسانی به مردم عزیز شهر دارالولایه با یک شهرداری امکان‌پذیر نبود که با توجه به موافقت وزارت کشور با تاسیس دو منطقه شهرداری، مردم شهر جیرفت شاهد خدمت‌رسانی کامل و جامع‌تری خواهند بود.

ناوگان عمومی جیرفت نوسازی می‌شوند

ربانی با اعلام کمبود وسایل حمل‌ونقل عمومی در شهر جیرفت گفت: در این سفر یکی از خواسته‌های مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت اختصاص اتوبوس و مینی‌بوس‌های جدید برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم بود که با مساعدت وزارت کشور به زودی شاهد نوسازی ناوگان سازمان اتوبوسرانی شهر جیرفت خواهیم بود.

پایان پیام / ۸۰۰۱۶ / ش

منبع: فارس
شناسه خبر: 1540452

مهمترین اخبار ایران و جهان: