نیوز سیتی!
17 آذر 1402 - 08:01

محمدکاظم: خون دل خورده‌ایم و با داوری سر تیم ما را می‌بُرند

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان گفت: اینکه بخواهند به این شکل سر تیم ما را با داوری ببرند واقعاً انصاف نیست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، محمد محمدکاظم، سرمربی مس رفسنجان درمورد شکست 3 بر 2 تیمش مقابل چادرملو در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: به تیم چادرملو تبریک می‌گویم. بازیکنانم خیلی زحمت کشیدند و تلاش خودشان را کردند ولی متاسفانه نتیجه دلخواه حاصل نشد. یک مصدوم داشتیم؛ حسین‌آبادی در بازی قبل دچار مصدومیت شد و در این بازی هم ناوی را از دست دادیم ولی با این وجود خیلی جنگنده حاضر شدیم و متاسفم که نتیجه آخر باب میل باشگاه و مردم رفسنجان نبود.

وی ادامه داد: یک گله‌مندی از فدراسیون دارم که هر واکنشی نشان بدهد اصلاً برایم مهم نیست؛ اینکه سه چهار هفته بخواهند به این شکل سر ما را با داوری ببرند واقعاً انصاف نیست. ما خون دل خورده‌ایم و این تیم را دور هم جمع کردیم و وارد لیگ شدیم. با هزار مدل مشکلات به لیگ آمدیم ، اما اینکه زحمت مس با یک دو اشتباه داوری بخواهد از بین برود، برای من قابل هضم نیست. من دورانی که بازی می‌کردم حتی یک کارت زرد هم نگرفتم، واقعاً هر بازی دارد این اتفاق‌ها شکل می‌گیرد، نمی‌دانم چرا داورها آمادگی ذهنی ندارند و با چه شرایطی برای داوری می‌آیدند؟

سرمربی تیم والیبال مس رفسنجان عنوان کرد: خطایی که برای تیم مس سوت می‌زنند سه بار همان خطا برای تیم حریف اتفاق افتاد. در ست چهارم و پنجم اتفاقات مشابه‌ای افتاد که متاسفانه برای تیم حریف خطا نزدند این به ضرر ما تمام شد. نمی‌خواهم باخت تیمم را توجیح کنم و باید روی نقاط ضعفمان کار کنیم؛ به رغم این‌که یک سری از بازیکنان‌مان را از دست دادیم ولی با این شرایط و با این نحوه داوری بسیار سخت است که بخواهیم پیش برویم. متاسفم این همه زحمتی که می‌کشیم با یکی دو اشتباه از بین می‌رود. امیدوارم فدراسیون فکری برای چیدمان داوری کند که واقعاً باشگاه و شخص خود من روی داوری حساس شدیم.

محمدکاظم عنوان کرد: امیدوارم شرایطی پیش بیاید در چیدمان داوری که به این شکل تیم‌ها ضرر نکنند چون در لیگ امسال حداقل سیزده تیم شرایط مساوی دارند و بازی‌ها اکثراً نزدیک است و داوری خیلی تعیین کننده خواهد بود. باخت را نمی‌خواهم گردن داوری بیندازم. مس هم مشکلاتی دارد باید روی آنها کار و آنها را بر طرف کند. امیدوارم مشکل داوری هم هر چه زودتر رفع شود. با باشگاه و بازیکنان برای مشکلات باید صحبت کنیم و جلسه بگذاریم و بررسی کنیم. انشالله ریشه‌یابی می‌کنیم تا هر چه زود  برطرف شود.

پایان پیام/

منبع: فارس
شناسه خبر: 1597552

مهمترین اخبار ایران و جهان: